پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۰۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱
فرماندار شهرستان لنده با بیان اینکه با پیگیری‌ها و مساعدت‌های شبکه درمان شهرستان پروژه ملی پیش رو داریم، خبر از ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان داد.
شعار سال: سید خدادوست موسوی با اشاره به نیاز شهرستان لنده در حوزه درمان به بیمارستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از شهرستان تا وزرات بهداشت و درمان با همکاری خوب معاون پشتیبانی و نیروی انسانی وزیر بهداشت وحضور وی معاون استاندار در شهرستان لنده کلنگ ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع زمین زده شد.
وی افزود: چندین روز است که عملیات اجرایی و ساخت این پروژه ملی به همت پیمانکار شروع شده است که بحث خاکبرداری تا عمق ۶ متر در حال اجر است.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: اعتبار ساخت این بیمارستان در فاز اول پروژه شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که از محل اعتبارات ملی تامین منابع شده است.
وی در ادامه گفت: این بیمارستان در سه طبقه در بخش‌های مختلف به بیش از ۲۴ هزار شهروند لنده‌ای در دو بخش مرکزی و موگرمون خدمات دهی خواهد کرد.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
آغاز ساخت بیمارستان 32 تختخوابی در لنده
 
آغاز ساخت بیمارستان 32 تختخوابی در لنده
 
آغاز ساخت بیمارستان 32 تختخوابی در لنده
 
آغاز ساخت بیمارستان 32 تختخوابی در لنده

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار ۱۷ شهریور ۹۹، کد خبر: ۱۶۳۱۰۱، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین