پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۴۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: به منظور جلوگیری از ورود تعداد زیاد دانشجویان به دانشگاه، دانشجویان را براساس ورودی‌های مختلف تقسیم بندی کردیم.
شعار سال: "شهین تاج آرامش" افزود: به منظور جلوگیری از ورود تعداد زیاد دانشجویان به دانشگاه، دانشجویان را براساس ورودی‌های مختلف تقسیم بندی کردیم، حدود ۸۰ درصد از از کلاس‌های تئوری به صورت مجازی برگزار شده و دانشجویان برای دروس تئوری در دانشگاه‌ها حضور نمی‌یابند بلکه تنها در ۳ جلسه جهت رفع اشکال می‌توانند در کلاس‌ها حاضر شوند.
وی تصریح کرد: دانشجویان دوره‌های کارآموزی و کارورزی می‌توانند دوره‌های خود را در بیمارستان‌های آموزشی شهر‌های خودشان بگذرانند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: حدود ۸۰ درصد از از کلاس‌های تئوری به صورت مجازی برگزار شده و دانشجویان برای دروس تئوری در دانشگاه‌ها حضور نمی‌یابند بلکه تنها در ۳ جلسه جهت رفع اشکال می‌توانند در کلاس‌ها حاضر شوند.
آرامش عنوان کرد: طی هماهنگی‌هایی که با معاون توسعه و مسئول تجهیزات و کمیته خرید تجهیزات محافظتی دانشگاه صورت گرفت، پک‌هایی محافظتی برای توزیع هفتگی بین دانشجویان آماده و به دانشکده‌ها تحویل داده خواهد شد.
وی ادامه داد: کلاس‌های تئوری و سه جلسه رفع اشکال تا پایان تیرماه به پایان خواهد رسید و امتحانات از اول مردادماه به صورت حضوری، زمانبندی مشخص، تقسیم گروه به گروه دانشجویان و با رعایت فواصل اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه حضور و غیاب دانشجویان در کلاس‌های تئوری اجباری نیست، خاطرنشان کرد: ظرفیت خوابگاه‌ها نیز محدود است و با توجه به اینکه بیش از دو نفر در یک اتاق نباید باشد، حداکثر ۵۰۰ نفر را می‌توانیم در خوابگاه‌ها اسکان دهیم.
آرامش بیان کرد: همه موارد را با حضور ریاست دانشگاه، معاونین دانشگاه و ریاست دانشکده‌ها در میان گذاشتیم و شرایط آماده است تا دانشجویان در دانشگاه حضور یابند.
وی تصریح کرد: به دانشجویان اعلام می‌شود که درصورت داشتن علائم بیماری کروناویروس به دانشگاه مراجعه نکنند و کلیه دانشجویان باید گواهی سلامت بگیرند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه دانشکده‌ها نسبت به ضدعفونی سطوح و تهیه مواد شستشو و ضدعفونی دست اقدام میکنند، گفت: دانشجویان موارد بهداشتی و دستورالعمل‌های مربوطه را جدی بگیرند.
آرامش افزود: بدیهی است دانشجویانی که تمایل به حضور ندارند می‌توانند یا به صورت ناتمام در اولین ترم ارائه حضور یابند یا درس یا ترم را حذف کنند و در آینده مجددا اخذ کنند.
وی اظهار کرد: دانشجویانی که دارای بیماری زمینه هستند به مدیر گروه یا آموزش اطلاع دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 خرداد 1399، کد خبر: 4956563، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین