پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۸۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
زمانی با بازی درخشان خود در فیلم مجیدی موفق شد عنوان بهترین بازیگر جوان این دوره را به خود اختصاص دهد و جایزه مارسلو ماستریانی این جشنواره را به دست آورد.
شعار سال: هفتاد و هفتمین دوره جشنواره ونیز در حالی برگزار شد که در اختتامیه آن، بازیگر جوان ایرانی توانست نگاه‌ها را به خود جلب کند.
 
جشنواره فیلم ونیز از نظر قدمت دومین جشنواره فیلم به حساب می‌آید. این جشنواره نخستین بار در سال ۱۹۳۳ برگزار شد و یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های سینمایی جهان است. یکی از جوایزی که در این جشنواره اهدا می‌شود، جایزه انسانیت می‌باشد. به طوری که مبلغ ۵۰ هزار دلار به افرادی اهدا می‌شود که به کار‌های انسان دوستانه اقدام کنند. جایزه جام روباه به بهترین بازیگر زن و مرد اهدا می‌شود. جایزه اصلی این جشنواره شیر طلایی است که به بهترین فیلم داده می‌شود و تندیس شیر نقره‌ای به بهترین کارگردان می‌رسد.

روح الله زمانی کیست؟

روح الله زمانی بازیگر نوجوان ایرانی است که در اولین تجربه بازیگری خود در فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی جلوی دوربین رفت و توانست با بازی درخشانش نظر مثبت اهالی رسانه و صاحب نظران را به خود جلب کند.
 
 روح الله زمانی در سکانسی از فیلم «خورشید» که برای اولین وارد آب‌انبار می‌شوند، از ارتفاع افتاد و پایش را گچ گرفت. هومن بهمنش درباره بازی روح الله زمانی در فیلم «خورشید» می‌گوید: "او با وجود اینکه پایش در بخشی از فیلم شکسته بود اما با تمام قوا کار کرد. روح الله تکنیک بازیگری را می‌فهمد."

روح الله زمانی در جشنواره ونیز

زمانی با بازی درخشان خود در فیلم مجیدی موفق شد عنوان بهترین بازیگر جوان این دوره را به خود اختصاص دهد و جایزه مارسلو ماستریانی این جشنواره را به دست آورد. اگرچه او به علت کرونا در سالن حضور نداشت و مجید مجیدی به همراه شمیلا شیرزاد برای گرفتن جایزه او روی صحنه رفتند، اما زمانی در ویدئویی که فرستاده بود از هیئت داوران و مجیدی بسیار تشکر کرد.
 
 
تعداد بازدید : 14
 
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری فرارو، تاریخ انتشار: 23 شهریور 1399، کد خبر:۴۵۴۳۲۲، fararu.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
چه استعدادها که در بی خبری مسئولان هدر میره و چه بچه هایی که آرزوهاشون در سطل زباله ها گم میشه. کودکان کار را دریابیم. اینها ثروت های انسانی کشور هستند.
ناشناس
Germany
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
سینمای ایران به این درب و داغونی چطوری انقدر جایزه میبره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین