پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
یکی از عدالتخواهان مشهد گفت: حاشیه شمالی مشهد که همواره منطقه کارگرنشین، روستایی و دلبسته نظام و انقلاب بود، در سالهای اخیر محل دست‌اندازی گونه‌های جدیدی از زمین‌خواری و رانت‌خواری شده است.
شعار سال: حاشیه شمالی مشهد که همواره منطقه کارگرنشین، روستایی و دلبسته نظام و انقلاب بود، در سالهای اخیر محل دست‌اندازی گونه‌های جدیدی از زمین‌خواری و رانت‌خواری شده که با درگیر کردن منافع ساکنان محلی و در عمل گروگان گیری اجتماعی، امتیازاتی را از حاکمیت گرفته و از اختلاف قیمت این امتیازات سود می‌برد.

این اتفاق از طریق قطعه بندی زمین‌های زراعی و گاه اوقافی، و پیش فروش آن‌ها به تعداد زیادی از افراد صورت می‌پذیرد تا دستگاه‌های مدیریتی و قضایی نتوانند با برگرداندن زمین به شرایط قبل و یا اعمال جریمه‌های مالی با این همه طلبکار مدعی بی‌اطلاع روبرو شوند.
این ویدیو را حتما تماشا کنید. یک کار تحقیقی و ارزشمند از سعید شعرباف از عدالتخواهان مشهدی است.
تعداد بازدید : 9

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اسکان، تاریخ انتشار: 27 شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: 30158، www. eskannews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین