پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۴۱۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
اینکه کشور دارای مشکلات عدیده بوده و شاهد برخی از نابسامانی‌ها هستیم امری درست است. اما دهان باز کردن و بجای نقد و نظر، اقدام به تخریب مقام اول اجرائی مملکت کردن، در هیچ جائی پذیرفتنی نبوده و نیست و حتی از نظر قانون، جرم انگاری شده است. سوال اینجاست که آیا انتقادات بعضا توهین آمیز برخی از روحانیون به روحانی، باید به حساب صحبت‌های احساسی و هیجانی نوشته شود یا از طریق یک اتاق فکر ویکرد احتمالا شبکه‌ای و بصورتی غیر مستقیم، راهبری و هدایت می‌شود؟
شعار سال: نمونه هایی از کلیپ های منتشر شده در شبکه های اجتماعی با موضوع انتقادات روحانیون از روحانی در ادامه گزارش آورده شده است. از تشکیلات امنیتی ، انتظامی ( با تاکید بر پلیس فتا) و تشکیلات قضائی ، درخواست پیگیری ریشه ها و ارایه تحلیل در خصوص احساسی - هیجانی بودن این صحبت ها ( نقدهای عامیانه و متداول بدون عقبه تشکیلاتی) و یا هدایت افراد معمم توسط جریانات خاص و اتاق های فکر ناپیدا را داریم.
 

تعداد بازدید : 35

این کلیپ با عنوان یک دقیقه طوفانی یک روحانی علیه روحانی در حال انتشار است.
 

تعداد بازدید : 18

سخنرانی تند حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی : خدا رحم کند؛ شنبه و یکشنبه چه خبری می‌خواد بشه، نمیدونم!  تو رو روح مادرت، خیر امواتت، یه باقیات صالحات برای خودت درست کن، تو این ۷-۶ ماه باقیمانده خبر خوب به ما نده!  هر بار تو خواستی خبر خوب به ما بدی، گند زدی!
 
تعداد بازدید : 23
 
واکنش تند روحانی اینستاگرامی به صحبت‌های رییس‌جمهور در مورد جشن پیروزی ایران در شنبه و یکشنبه !!! این کلیپ ، شباهت بالایی با کلیپ یک دقیقه طوفانی علیه روحانی دارد و حتی شائبه وحدت ماموریت را ایجاد می کند. هرچند می تواند تقلیدی ناشیانه برای جلب توجه هم باشد.
 
تعداد بازدید : 19

صحبت های نقدعلی، نماینده خمینی شهر: پمپئو هم وعده خبر خوب روحانی را به باد داد! خبر خوب روحانی و تبلیغات درباره آن مانند تبلیغات برای چیپس و پفک است .
 

برگرفته از منابع گوناگون، اختصاصی شده توسط پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین