پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
مسعود پزشکیان با اشاره به وضعیت قاچاق و فرار از مالیات‌ها در کشور گفت: سازمان مبارزه با قاچاق را درست می‌کنیم که آن هم به سازمان قاچاق تبدیل می‌شود. در این کشور خیلی از افراد علی الخصوص دلال‌ها مالیات نمی‌دهند و به ریش ما می‌خندند.
شعارسال: مسعود پزشکیان در اولین همایش فناوری اطلاعات سلامت با انتقاد از برخی مدیران مبنی بر اینکه نمی‌دانند گردش مالی‌شان چگونه است، افزود: مگر می‌شود مدیری یک مجموعه را مدیریت کند و نداند چقدر پول می‌رود و چقدر می‌آید و با این وجود می‌توان گفت که ۹۹ درصد مدیران از این ها خبر ندارند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به وضعیت سازمان مبارزه با قاچاق نیز اشاره کرد و اذعان داشت: سازمان مبارزه با قاچاق درست می‌کنیم می‌شود سازمان قاچاق!

وی با اشاره به نبود اطلاعات درست در مورد وضعیت درآمدی خانوارها گفت: ۳ سال است که دولت می‌خواهد یارانه‌ها را هدفمند کند ولی نمی‌تواند زیرا اگر اطلاعات درستی در اختیار دولت بود در عرض نیم ساعت می‌شد یارانه‌ها را هدفمند کرد.

پزشکیان اظهار داشت: اطلاعات درستی در اختیار ارگان قرار نمی‌گیرد و در این کشور خیلی از افراد علی الخصوص دلال‌ها مالیات نمی‌دهند و به ریش ما می‌خندند.

وی با بیان اینکه سیستم و مدیران ما اطلاعات کافی را در اختیار ندارند، خاطرنشان کرد: باید منابع کافی در اختیار سیستم و مدیران قرار گیرد که در مسائلی همچون حقوق‌ها ببینیم که پرداخت‌ها عادلانه است یا نه؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آذرقلم، تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 مهر 1395، کد خبر: 51098 ، www.azargalam.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
قربون دهنت. گل گفتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین