پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۷۶۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
سخنگوی وزارت امور خارجه چین به مقامات عالی رتبه آمریکا هشدار داد؛ بلافاصله اشتباهات خود را اصلاح کند و هرگونه مبادلات رسمی و روابط نظامی با تایوان یا دخالت در امور داخلی چین را متوقف کند.
شعار سال: وانگ گفت: چین با این دیدار‌ها مخالفت است و آن را محکوم می‌کند.

چین اعلام کرد: این اقدام ایالات متحده به هماهنگی و همکاری دو جانبه در زمینه مسائل مهم بین المللی و منطقه‌ای آسیب می‌رساند و ایالات متحده باید مسئولیت کامل این امر را به عهده بگیرد؛ بنابراین اعلامیه، استقلال تایوان به بن بست منجر خواهد شد و محکوم به شکست است.

وانگ خاطرنشان کرد که چین مصمم است که از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی خود دفاع کند و با هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی این کشور مخالفت کرده و اتحاد مجدد را تحقق می‌بخشد.
وی از آمریکا خواست که بلافاصله اشتباهات خود را اصلاح کند و هرگونه مبادلات رسمی و روابط نظامی با تایوان یا دخالت در امور داخلی چین را متوقف کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شفقنا، تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۱۶۹۳۳، www. fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین