پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۸۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
خطیب زاده: اتهامات اخیر مسئولان سعودی به جمهوری اسلامی ایران، در امتداد مواضع بی اعتبار و تکراری این کشور طی سال‌های گذشته است.

شعار سال: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به ادعای سراسر ساختگی عربستان سعودی در کشف گروه تروریستی منتسب به جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: اتهامات اخیر مسئولان سعودی به جمهوری اسلامی ایران، در امتداد مواضع بی اعتبار و تکراری این کشور طی سال‌های گذشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه افزود: حاکمان سعودی با کنار گذاشتن عقلانیت سیاسی، و این بار در قالب نمایشی دست چندم، پرونده‌سازی دروغین علیه ایران را به عنوان حربه‌ای برای انحراف افکار عمومی و روشی برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات شکست خورده خود برگزیده‌اند.

خطیب زاده در پایان تصریح کرد: اتهام زنی‌های تکراری، کلیشه‌ای و بی ارزش حاکمان سعودی، راهی نیست که عربستان را به مقصد برساند و توصیه ما این است که عربستان سعودی به جای سناریونویسی‌های بی ارزش و سفارشی، مسیر صداقت و حکمت را انتخاب کند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر: ۸ مهر ۱۳۹۹، کد خبر:5035984، mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
عربستان می خواد تا ترامپ هست جنگ بین ایران و آمریکا رو ایجاد کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
عربستان با اتحاد با اسراییل و امریکا به قدرت های بزرگ چهان پیوسته و کینه قدیمی خود را با ایران گستزش داده چون قدرت های بزرگ دنیا علیه ایران هستند.
ک.ش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
عربستان به غير از ادعاهاي ساختگي كار ديگه اي هم داره؟ فكر ميكنم اصلا يه وزارت خونه دارن كه مسئول توزيع و پخش ادعاهاي ساختگي باشه
ا.ف
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین