پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۹۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، در گفت و گویی در پاسخ به این سوال که با توجه به اهمیت کمیسیون حقوقی آیا با ۷ نفر عضو، کمیسیون می‌تواند مدیریت داشته باشد، گفت: ده نماینده‌ای که تازه به مجلس راه یافته اند به عضویت کمیسیون حقوقی در خواهند آمد و با جود آنها، تعداد اعضای کمیسیون به ۱۷ عضو، می‌رسد.

شعار سال: «حسن نوروزی»، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، در گفت و گویی در پاسخ به این سوال که با توجه به اهمیت کمیسیون حقوقی آیا با 7 نفر عضو، کمیسیون می تواند مدیریت داشته باشد، گفت: ده نماینده ای که تازه به مجلس راه یافته اند به عضویت کمیسیون حقوقی در خواهند آمد و با جود آنها، تعداد اعضای کمیسیون به 17 عضو، می رسد.

او ادامه داد: طبق صحبتی که هیئت رییسه با این نمایندگان داشته است به آنها اعلام شده که باید به عضویت، کمیسیون حقوقی در آیند و یا باید یک نفر را از کمیسیون های دیگر، معرفی و با آنها توافق کنند. اما ما قطعا از عهده کارهای کمیسیون بر خواهیم آمد. 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: در آیین نامه خصوصی کمیسیون حقوقی مصوب شده است که 5 نفر مشاور حقوقی با حمایت مرکز پژوهش ها، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت دادگستری و قوه قضاییه و معاونت تحقیقات قم به عضویت کمیسیون حقوقی براساس نیاز در بیایند. یقین داریم کمیسیون موفق خواهد شد. 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار خبر: ۸ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
احساس ميكنم مجلس و كميسيون هاي اون نياز به يه بازنگري اساسي در قانون ها ي مربوطه بهش داره و هرچي سريع تر بايد اين مشكلات حل بشه
ا.ف
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین