پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
شهردار مشگین‌شهر در نشست خبری پرده از بسیاری از واقعیت ها برداشت از اخراج ۳ نفر از کارکنان شهرداری تا بکارگیری ۱۲ نفر پلیس ساختمان در قسمت رفتگری .....
شعارسال: مسعود خیرجو در نشست خبری با اصحاب رسانه در مشگین‌شهر اظهار داشت: مبلمان شهری طرح مصوب مدیران شهری مشگین‌شهر است که طی جلسه‌ای با آقای خندان‌دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور مقرر شد با تامین اعتبار ویژه برای ساماندهی مبلمان داخل شهری مشگین‌شهر در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرایی شدن این طرح باشیم.

* میدان نصیرآباد یک نفر معارض که ملک شخصی دارد

شهردار مشگین‌شهر تصریح کرد: عملیات احداث بزرگترین میدان بیضوی شهر به دلیل مشکلات مالی با ‍پیمانکاران متوقف شده بود که در حال حاضر با ‍پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون تومان به پیمانکار آغاز شده، کانال‌های کنارگذر میدان و هدایت آب‌های سطحی انجام شده و مشکلات مربوط به یک قطعه زمین شخصی نیز با نظر کارشناسی قیمت‌گذاری می‌شود تا روند عملیات این میدان با جدیت انجام شود.

مسعود خیرجو در خصوص میدان سه‌راهی نصرآباد گفت : این میدان که به میدان بیضوی مشهور شده است و هنوز نام ان انتخاب‌نشده که به نام یکی از علما نام‌گذاری و تندیس ان ساخته خواهد شد.

وی تصریح کرد : به خاطر وجود یک نفر معارض که ملک شخصی دارد هنوز به توافق نرسیده‌ایم و در صورت توافق با جدیت این میدان را به اتمام خواهیم رساند که البته بسیاری از کارها و کانال‌کشی انجام‌گرفته و تنها مراحل زیباسازی و شکل و شمایل میدان مانده است.

* اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان برای ساماندهی پارک جنگلی

وی با بیان اینکه مشگین‌شهر به یکی از مقاصد هدف گردشگری در کشور تبدیل شده است، گفت: در این راستا ساماندهی مبادی ورودی از سمت اهر و اردبیل جزو برنامه‌های مهم شهرداری مشگین‌شهر است و با توجه به اینکه پ‍ارک جنگلی به عنوان اتاق پذیرایی شهر از سمت اردبیل-مشگین شهر پذیرای خیل کثیری از مسافران است جزو برنامه‌های مهم و اولویت‌دار شهرداری است.

شهردار مشگین‌شهر از اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی ‍پارک جنگلی خبر داد و افزود: ساماندهی مبلمان داخلی پارک جنگلی، گاردریل و امکانات تفریحی رفاهی پارک طبیعی خیاوچایی(پارک جنگلی) نیز در سال جاری با حاکم شدن شرایط پایدار جوی در فصول پیش رو با جدیت انجام می‌شود.

* حقوق کارگران ۱۳ ماه به تعویق افتاده بود

شهردار مشکین شهر با اشاره به مشکلات مالی شهرداری گفت : شهرداری دچار کمبود نقدینگی است و باوجوداینکه بسترسازی برای درآمدزایی وجود دارد اما این راه طولانی است و در این مدت کوتاه نیز توانستیم درآمد شهرداری را تا سه برابر افزایش دهیم.

مسعود خیرجو افزود : اگر کارکنان به ‌درستی به وظایف درون‌سازمانی خود عمل می‌کردند هیچ‌گاه حقوق آنان ۱۳ ماه به تعویق نمی‌افتاد و آن‌گونه که با ساماندهی‌های انجام‌شده توانستیم حقوق آن‌ها را پرداخت نماییم و حتی برای اولین بار به مناسبت عید قربان و بازگشایی مدارس ۱۰ روز حقوق آن‌ها زودتر پرداخت‌شده است.

شهردار مشگین‌شهر از پرداخت به موقع حق و حقوق و اضافه‌کاری کارمندان و پرسنل شهرداری خبر داد و اظهار کرد: از زمان تحویل مدیریت شهرداری سعی کردم حقوق‌ها زودتر از موقع پرداخت شود چراکه حق آنها‌ست و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، کم‌کاری و پارتی‌بازی از سوی نیروی انسانی بدون هیچ ملاحضه‌ای برخورد جدی صورت گرفته و نهایتا کارمند متخلف اخراج می‌شود.

* برای شهردار شدنم خط قرمز تعیین کردند

شهردار مشگین شهر گفت:در این مدت کوتاه که شهرداری را به دست گرفتم بیشتر در فکر ساماندهی نیروها مشغول بودیم و اگر در پایان مسئولیتم اعتماد عمومی به شهرداری برگردد کافی است چراکه تا زمانی که شرکت مردمی وجود نداشته باشد موفق نخواهیم بود و این تنها با اعتماد به مجموعه شهرداری میسر خواهد شد.

خیرجو افزود : هرچند برای شهردار شدنم خط قرمز تعیین کردند تا حدود ۱۳۶ نفر را که بدون مجوز وارد شهرداری کرده بودند اخراج کنم ولی زیر بار نرفتم بااینکه امکان داشت به دلیل عدم قبول این اخراج‌ها شهردار هم نشوم اما برای به‌کارگیری و ساماندهی آن‌ها برنامه دارم.

* ۱۲ نفر پلیس ساختمان رفتگر شدند

خیرجو با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد ساخت و ساز زیاد در سطح مشگین‌شهر و درآمد کم شهرداری هستیم گفت: از رفتگران عزیز و زحمتکش تا بالاترین سطح معاونت هیچ تعارفی ندارم و در مسائل غیرقانونی برخورد خواهم کرد و برخی همکاران که وظیفه سازمانی را به‌درستی انجام نمی‌دادند ازجمله۱۲ نفر از پلیس ساختمان را بعد از عملکرد نامناسب عزل و به‌عنوان رفتگر مشغول خدمت شدند.

شهردار مشگین شهر گفت: با هرگونه تخلف نیروی انسانی در خصوص ساخت و سازهای بدون پروانه برخورد جدی صورت می‌گیرد و ساخت و ساز بدون مجوز نیز طی حکم قانونی تخریب می‌شود و تاکنون ۵ مورد تخرین داشتیم.

وی گفت: ساماندهی نیروهای انسانی و حل مشکلات درون‌سازمانی می‌تواند در تربیت نیروهای متعهد کمک زیادی به نظم و انضباط حاکم در شهر بکند که در این راستا ما از ظرفیت رفتگران برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز استفاده کردیم و برای هر رفتگری که از ساخت و ساز بدون پروانه در محله خودشان خبر دهد پاداش نیز در نظر گرفتیم تا حساسیت موضوع برای نیروهای انسانی مشخص شده و احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

* حدود ۲۰ میلیارد تومان بدهی به ارث رسیده است

وی از بدهی کلان شهرداری مشگین شهر خبر داد و افزود: شهرداری مشگین شهر با بدهی حدود ۲۰ میلیارد تومانی که از گذشته به ارث رسیده، دست و پنجه نرم می‌کند که ۳ میلیارد این بدهی مربوط به تامین اجتماعی است.

شهردار مشگین شهر بودجه سال ۹۵ را ۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در ۶ ماهه اول سال ۴ میلیارد و دویست میلیون ریال محقق شده است.

* ۶۰ درصد از معابر مشگین‌شهر نیاز به آسفالت دارد

خیرجو گفت: هم‌اکنون ۶۰ درصد از معابر مشگین‌شهر یعنی۶۹۰ هزار متر مربع از معابر مشگین شهر نیاز به بهسازی و آسفالت دارد و این امر نیازمند ۲۱۲ هزار تن قیر با هزینه ۲۷ میلیارد تومان است که از توان اعتبارات مالی شهرداری و حتی شهرستان خارج است که در این زمینه برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت کارخانه تولید قیر شهرداری و تامین اعتبار ۵٫۵ میلیارد تومانی، می‌توانیم ۶۰ درصد معابر شهر را آسفالت و ترمیم کنیم.

* تکلیف بلوار امین و خیابان ۴۵ متری

وی از بازگشایی خیابان ۴۵ متری خبر داد و گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای با اداره زندان مشگین‌شهر و مصوبه شورا و به دنبال ان موافقت کمیته تطبیقی اقدامات در ۴ فاز که اجرای فاز اول از میدان دادگستری تا حافظ جنوبی در سال ۹۵ آغاز می‌شود.

شهردار مشگین شهر در مورد بلوار امین هم گفت: بلوار امین یک نفر مالک شخصی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان توافق کردیم که مقداری پرداخت‌شده است و در صورت حل شدن و توافق بقیه مسیر بازگشایی می‌شود.

* تندیس قارتال در میدان سبلان نصب می شود

وی در خصوص تندیس قارتال گفت: هرگونه تندیس و المان باید در شورای فرهنگی تصویب شود و چون این فرآیند طی نشده بود دستور توقف داده شد و قرار است در محل جدید در ورودی پارک جنگلی (میدان سبلان) اجرا شود.

* آرامستان هنوز به شهرداری واگذار نشده است

شهردار مشگین شهر در پایاندر رابطه وضعیت آرامستان گفت : با توجه به اینکه زمین وقفی است و متولی اداره اوقاف هست و شهرداری به‌عنوان کارگزار در حال انجام‌وظیفه است اگر به شهرداری انتقال داده شود تا پایان سال ساختمان و سردخانهدر آرامستان جدید ایجاد خواهد شد و در آرامستان قدیم هیچ قبر جدید حفر نمی شود فقط در قبور قدیمی به اختیار صاحبان ان دوباره دفن صورت می گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ساوالان خبر، تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 شهریور 1395، کد خبر: 141258 ، www.savalankhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
پلیس ساختمان رفتگر شده؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین