پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۹۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
کسی نمی‌پرسد که واقعا شما مثلا با این سفر، قصد دیدن چه چیزی و حل چه مسئله‌ای را دارید که با ویدئو کنفرانس و ارسال گزارشات خبری، امکان دستیابی بدان نیست؟ وقت یک نماینده در ایران چقدر ارزان می‌تواند هدر برود. منتظر توضیحات نمایندگان سفر کرده به مرز قره باغ هستیم.
شعار سال : سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در مرز قره‌باغ به بازدید از مناطق مرزی کشور و مباحث مرتبط با تحولات قره‌باغ پرداختند.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازدید و حضور برخی اعضای کمیسیون متبوعش در مرز قره‌باغ خبر داد و اظهار داشت: به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، به مرز قره‌باغ سفر کردیم.

وی افزود: این سفر به منظور بازدید از مرز و بررسی مباحث مرتبط با تحولات قره‌باغ و مواردی که بین ارمنستان و آذربایجان اتفاق افتاده است صورت گرفت.

وی ادامه داد: قرار است در این بازدید که در حال حاضر در حال انجام است، آثار مباحث مرتبط با تحولات قره‌باغ و آثار آن در مناطق مرزی کشورمان مورد بررسی قرار بگیرد.در ادامه این بازدید اعضای کمیسیون با مقامات محلی و مرزبانی نیز دیدار و گفتگو کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از تابناک، تاریخ انتشار: ۱۴مهر ۱۳۹۹، کدخبر:۱۰۰۶۸۸۶، tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
وقت یک نماینده باید ضرب بشه در وقت تمومی افرادی که اون فرد نماینده اون ها شده و این یعنی عملا هزاران دقیقه و هزاران ساعت وقت تلف شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
حالا سفر اسمش روشه تو خود مجلس محل اصلی کارشون چرت میزنند و بگو بخند دارن .تازه حقوق ومزایا بیشترم میخوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین