پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۴۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
سهیلا جلودار زاده در نوعی رفتار شدیدا سیاسی، از توهین کنندگان به روحانی پرسیده است که، در سه سال بعدی به چه کسی فحش می‌دهید؟ برخی کارشناسان بیان می‌دارند که این حرکت جلودار زاده، حرکتی هیجانی یا از روی کم اطلاعی نبوده، بلکه نوعی پاک کردن صورت مسئله و تطهیر اشتباهات، خلاف گوئی‌ها و وعده‌های روی هوای دولت باید به ایشان گفت که اگر خلاف گوئی و وعده پوچ دادن در عالم سیاست، جنبه کیفری پیدا کند، بسیاری از مشکلات شهروندان حل خواهد شد.
شعار سال: «سهیلا جلودار زاده»، نماینده مردم تهران در مجلس دهم، در رابطه با "توهین و تخریب رییس جمهور" گفت: نکته‌ای که باید هر مسلمانی به آن توجه کند، این است که هدف بعثت انبیا و خصوصا پیامبر اکرم (ص)، مکارم اخلاق بوده است. انسان مبارز، انقلابی و جهادگر هیچ گاه بد اخلاقی روی نمی‌آورد. بی اخلاقی شاخصی برای بی اسلامی و بی دینی است؛ نباید در جامعه اسلامی شاهد بی اخلاقی آن هم از سوی مجلس انقلابی باشیم.

او ادامه داد: بی اخلاقی با انتقاد متفاوت است. باید انتقادات را جدی گرفت و درصَدد رفع آن تلاش کرد، اما فحاشی و هتک حرمت، رفتار اسلامی نیست. رییس جمهور از مردم رای گرفته است. نمایندگان مجلس یازدهم به جای، هتک حرمت راهکار مناسب ارائه دهند و در جهت منافع مردم اقدام کنند. دین به هیچ کس اجازه فحاشی نمی‌دهد. دشمنی منجر به بی عدالتی می‌شود و باید به اخلاق دینی توجه کرد. در خصوص مجلس یازدهم قضاوت را به مردم می‌سپاریم.

جلودارزاده در پایان گفت: نمایندگان مجلس در این یک سال باقی مانده انتقاد می‌کنند و به روحانی فحش می‌دهند، چون باید به مردم جوابگو باشند، اما در سه سال بعدی، می‌خواهند، چه کنند؛ زیرا رییس جمهوری بر سر کار می‌اید که از جناح خودشان است و اجازه ندارند برعلیه او، حرفی بزنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 25 مهر1399، کد خبر: 1444031،  www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
واقعا اينطور هم نيست اين فحش دادن ها در فرهنگ اينده مردم تاثير بدي داره ما نبايد قبح توهين هارو بشكنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین