پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم به نفع کشاورز است، گفت: با وجود این مسئله زمانی‌که جهادکشاورزی در پرداخت بدهی خود به کشاورزان تعلل می‌کند، کشاورزان متضرر می‌شوند و مجبورند حاصل تمام تلاش‌های خود را به دلالان پیش فروش کنند.
شعارسال: سید حمزه امینی گفت: اگر جهادکشاورزی در پرداخت بدهی خود بی نظمی نکند، سود به جیب کشاورز و نه دلال وارد می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم از وضعیت خروجی و ورودی شهرستان هشترود به اتوبان پیامبر اعظم(ص) راضی نیستند، نزدیک به 10 سال مردم این وضعیت را تحمل کردند. متأسفانه در حالی در زمان مدیریت سابق این شهرستان برای بهبود وضعیت خروجی و وروردی اتوبان به شهرستان هشترود یک سری زمین به راه و شهرسازی هبه داده شده که مردم این شهرستان از این وضعیت رضایت ندارند.

وی ادامه داد: متاسفانه مسئولان وقت این شهرستان احساس مسئولیتی در خصوص مسیر ورود و خروج هشترود به اتوبان پیامبر اعظم (ص) نداشتند، بر اساس یک شوی انتخاباتی صورتجلسه‌ای تنظیم و یک سری زمین را هبه کردند.

امینی در خصوص خسارت‌های سیل اخیر در هشترود گفت: سیل‌های اخیر در طول 40 ساله گذشته بی سابقه بود، پل‌های متعددی که رابط روستاهای بسیاری است در این سیل آسیب دیده و نیازمند بازسازی است.

وی خاطرنشان کرد: پل مغامیر راه ارتباطی چندین روستا به هم و به شهرهای اطراف است که در نتیجه سیل‌های اخیر دچار مشکل شده و در صورت عدم بازسازی مردم این روستاها مجبورند از راه اتوبان تردد کنند.

امینی یادآور شد: مسئولین وعده کرده‌اند، تا یک هفته بازسازی پل مغامیر را آغاز و به دیگر خسارت‌های وارد آمده رسیدگی کنند، بنده نیز پیگیر این مسئله هستم.

وی میزان خسارت وارد آمده به شهرستان هشترود در نتیجه سیل‌های اخیر را 85 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه سال آخر خدمت دولت یازدهم است به نظر نمی‌رسد دولت در تحقق وعده‌های خود خلف وعده بکند و به همین منظور امیدواریم وعده‌هایی که در خصوص جبران خسارت به شهرستان هشترود داده شده، عملی شود.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات شورای شهر و شهرداری شهر هشترود گفت: ریشه اصلی این مشکلات به این مسئله برمی‌گردد که شهرداری‌های شهرستان‌های کوچک با مشکل مدیریت شهری مواجه هستند، شهرداری شهرهای بزرگ از امکانات و بودجه کافی برخوردارند و شهرهای کوچک به حال خود رها شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای کوچک به علت اینکه هیچ درآمدی ندارند، نمی‌توانند خدمات مطلوبی ارئه کنند، در این میان شورای شهر نیز از شهرداری رضایت نداشته و اتحاد شورا و شهرداری خدشه دار می‌شود.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اتحاد شورای شهر و شهرداری، خاطرنشان کرد: شورای شهر دست شهرداری را برای انجام پروژه‌های شهری باز بگذارد.

امینی میزان آرسنیک موجود در آب شرب هشترود را بالاتر از حد مجاز دانست و گفت: آب آشامیدنی هشترود جان مردم را تهدید و مطابق با ذائقه مردم این شهر نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان باید متوجه نگرانی مردم باشند، یادآور شد: سد کلقان آب مناسبی دارد و اگر آب این منطقه از آنجا تأمین شود، مشکل آرسنیک نیز رفع می‌شود.

امینی اشتغال جوانان شهرستان هشترود و چاراویماق را یکی از مشکلات پیش روی این شهرستان خواند و گفت: این دو شهرستان، از نظر ذخایر معدنی غنی بوده و لازم است سرمایه‌گذاری های لازم در این منطقه بکر انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان هشترود زمینه‌های لازم برای سرمایه گذاری فراهم است، از تمام کسانی که فکر اقتصادی دارند دعوت می‌کنم پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان را مطالعه کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی سید حمزه امینی، تاریخ انتشار: سه شنبه 16 شهریور 1395 ، کد خبر: 4092675 ، www.s-amini.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
بهد این همه مشکلاتی که وجود داره برای کشاورزان واین همه سختی وکمبود اب حداقل با چرداخت به م.قع حق الزحمشون دلشونو خوش کنید م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین