پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۲۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
محمد نصیری گفت: مطابق با پروتکل‌های توزیع به هلال احمر نیز سهمیه انسولین داده می‌شود که متاسفانه این سهیه در حال حاضر کم است و ممکن است بیمار دیابتی به داروخانه‌های هلال مراجعه کند، اما نتواند داروی خود را تهیه کند.
شعار سال: محمد نصیری سخنگوی هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره توزیع انسولین قلمی در داروخانه‌های هلال احمر گفت: داروخانه‌های هلال احمر مسئول توزیع انسولین هستند و واردات و تامین دارو به عهده وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو است.

وی ادامه داد:، اما در بحث توزیع انسولین قلمی باید بگویم مطابق با پروتکل‌های توزیع به هلال احمر نیز سهمیه داده می‌شود که متاسفانه این سهیه در حال حاضر کم است و ممکن است بیمار دیابتی به داروخانه‌های هلال مراجعه کند، اما نتواند داروی خود را تهیه کند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: ما نامه‌ای برای افزایش سهیه به مسولان امر ارسال کرده ایم و امید وارم هرچه زودتر این اتفاق صورت بگیرد، ولی همین مقداری هم که وجود دارد پخش می‌کنیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: 884142، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
بیچاره بیماران دیابتی مسئولین لااقل به فکر مردم نیستند به فکر بیماران باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
واقعا باید تاسف خورد تو کشوری که منبع و معدن همه چی هست داریم زندگی میکنیم و کمبود های به این مهمی داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین