پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
فرماندار نیر گفت: ناهماهنگی و تعامل بین ادارات حلقه مفقوده مدیریت مطلوب در این شهرستان است.
شعارسال: اکبر صمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به برخی مشکلات اجرایی در این شهرستان افزود: برخی ناهماهنگی ها در شهرستان به ویژه

در مناطق گردشگری باعث از بین رفتن فرصت ها و ایحاد نارضایتی در بین مردم شده

است.

وی برای نمونه به تفرجگاه بولاغلار اشاره کرد و گفت: به رغم گذشت بیش از هفت سال از تبدیل این تفرجگاه به منطقه نمونه گردشگری به علت عدم تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان شاهد نابسامانی های بسیاری به ویژه در بحث تغییر کاربری اراضی و ایجاد امکانات خدماتی و رفاهی از جمله سرویس های بهداشتی هستیم.

وی اظهار کرد: مسوولان دستگاه های اجرایی باید پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی را به فرمانداری اعلام کنند تا با اختصاص اعتبارات این پروژه ها تا هفته دولت به بهره برداری برسد.

فرماندار نیر توجیه ضعف عملکرد مدیران با بهانه نبود بودجه و اعتبار را غیر قابل قبول دانست و افزود: با مدیریت صحیح و استفاده بهتر از امکانات موجود می توان بسیاری از ضعف ها و مشکلات را برطرف کرد ، طوری که 99 درصد مشکلات مردم باید در شهرستان برطرف و مدیریت شود.

صمدی همچنین به سفر رییس جمهوری در اواخر هفته آینده به استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این سفر یکی از معاونین و یا وزرای کابینه به صورت معین در شهرستان نیر حضور خواهد داشت.

حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه شهرستان نیر هم در این جلسه با انتقاد از برخی کاستی های منطقه گردشگری بولاغلار خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

وی افزود: این تفریجگاه قطعه ای از بهشت است ولی متولی این منطقه به رغم گذشت

چند سال هنوز مشخص نشده است

وی همچنین با اشاره سفر رییس جمهوری و هیات همراه به استان اردبیل خواستار حضور رییس جمهور در شهرستان نیر شد و افزود: با توجه به وجود مشکلات عدیده در بخش های مختلف شهرستان نیر حضور شخص دکتر روحانی در منطقه می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی از محرومیت و عقب ماندگی این شهرستان نسبت به شهرهای دیگر استان انتقاد کرد و گفت: این شهرستان به رغم داشتن ظرفیت ها و پتانسیل های خدادادی در محرومیت بسر می برد و وعده های مسوولان و شعارهای نمایندگان در این سال ها محقق نشده است.

در این جلسه از خبرنگاران فعال حوزه خبری شهرستان نیر قدردانی شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1393 ، کد خبر: 81272546 (4176696)، www8.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین