پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۳۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی سه پروژه بزرگ اقتصادی با اشتغال بیش از دو هزار نفر در خلخال خبرداد.
شعارسال: جلیل جعفری بنه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه ها شامل مجتمع صنعتی تولید تایر خودرو ، کارخانه تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو و کارخانه تولید روکش لاستیک خودرو است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی به زودی در این منطقه ایجاد می شود.

وی با بیان این که برای راه اندازی سه پروژه بزرگ صنعتی خلخال بیش از هفت هزار و 800 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود گفت: با بهره برداری از این طرح های صنعتی برای بیش از دو هزار نفر از بیکاران زمینه اشتغال مستقیم و برای دو برابر این تعداد نیز زمینه اشتغال غیرمستقیم فراهم خواهد شد.

جعفری اظهار کرد: مدیران عامل دو شرکت ایران خودرو و سایپا برای راه اندازی کارخانه تولید قطعات یدکی خودرو ، گروه صنعتی کبیر و شرکت آرتاویل تایر برای تولید تایر خودرو و شرکت بارز وابسته به سازمان تامین اجتماعی برای تولید روکش تایر اعلام آمادگی کرده و کار در مرحله تحویل زمین به متقاضیان راه اندازی این واحدهای صنعتی در خلخال است.

او افزود: با امضای تفاهم نامه ها کلنگ آغاز عملیات اجرایی هر سه پروژه اوایل سال آینده بر زمین زده خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تابناک، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1393 ، کد خبر: ۱۴۲۸۹، www.tabnakazarsharghi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین