پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۴۷۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
جمهوری اسلامی ایران ضمن رد ادعا‌های تکراری و گزارشات ساختگی، ناشیانه و متقلبانه مقامات رژیم آمریکا، بار دیگر تاکید میکند برای تهران هیچ تفاوتی نمیکند کدام یک از دو کاندیدای فعلی راهی کاخ سفید شود.

شعار سال:سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام احضار صبح امروز سفیر سوییس و حافظ منافع آمریکا در کشورمان از سوی دستیار وزیر و مدیرکل آمریکای وزارت امورخارجه، که در پی انتشار برخی ادعاهای بی‌اساس مقامات رژیم آمریکا در خصوص دخالت سایر کشورها در انتخابات پیش رو در این کشور صورت گرفت، اظهار داشت:

جمهوری اسلامی ایران ضمن رد ادعاهای تکراری و گزارشات ساختگی، ناشیانه و متقلبانه مقامات رژیم آمریکا، بار دیگر تاکید میکند برای تهران هیچ تفاوتی نمیکند کدام یک از دو کاندیدای فعلی راهی کاخ سفید شود.

رژيم آمریکا و دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی این کشور که سابقه طولانی در دخالت و ایجاد آشوب در انتخابات دیگر کشورها را در پرونده داشته و در دنياي متوهمانه و متقلبانه خود نیز محبوس هستند، در آستانه انتخابات اين كشور ادعاي بي اساسی را مطرح مي كنند تا با فرافكني، پروژه غيردموكراتيك و سناریوی از پيش تعريف شده خود را جلو ببرند. دور از ذهن نیست که طراحان چنین سناریو های بچه‌گانه‌ای، به دنبال انحراف توجهات و افکار عمومی و انجام تحریکات مشکوک در آستانه انتخابات باشند.

توصیه جمهوری اسلامی ایران به ایالات متحده آن است که دست از فرافکنی های بیهوده، اتهام‌زنی های بی اساس و سناریوسازی‌های مشکوک، برداشته و سعی نماید مانند یک کشور عادی در سطح روابط بین‌الملل و در ارتباط با کشورهای دیگر عمل نماید.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری انتخاب، تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۳۹۹، کدخبر:-، entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
باید هم این پیگیری هارو انجام بدیم وگرنه اینا فکر میکنن ما کشورمون برامون هیچ اهمیتی نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
تحرکات جاسوسی این سفارت خونه تو ایران دیگه کم کم داره اشمار میشه و این ها دارن کم کم جای حالی سفارت خونه امریکا رو پر میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
دم این هارو هرچی زودتر بچینید ارامش بیشتری در داخل و حتی منطقه برقرار خواهد شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
آمریکا از اول تاریخ همیشه در پی آتش افروزی و زدن حرف های دروغ بوده این اولین بارش نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
باید باهاشون جدی تر برخورد بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین