پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۷۸۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ارائه تسهیلات به ناشران این بار از طریق سامانه «تحفه» اقدام می‌کند. متقاضیان برای دریافت وام باید در این سامانه ثبت نام کنند.
شعار سال: در راستای ارائه تسهیلاتی دیگر به ناشران کشور در پی لطمات کرونا و برگزار نشدن نمایشگاه فیزیکی بین‌المللی کتاب تهران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این بار «تحفه»‌ای جدید برای اهالی نشر دارد.

این بسته حمایتی در راستای طرحی است که پیش‌تر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محسن جوادی معاون فرهنگی او اعلام کرده بودند. از این رو وام‌هایی با سود ۴ درصد برای ناشران در نظر گرفته شده و مدتی است در حال پرداخت است.

این گزارش اضافه می‌کند، متقاضیان با ورود به سامانه «تحفه» (سامانه ثبت درخواست تسهیلات حمایتی فعالان و صاحبان کسب و کار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای) می‌توانند طرح خود را ارائه کرده و وام‌هایی از پایه ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کنند؛ اگرچه این وام می‌تواند بیشتر هم باشد.

روند کار هم این گونه است که متقاضی برای دریافت این وام ۴ درصدی ثبت نام می‌کند و بر اساس شاخص‌هایی که وجود دارد، جلسه کارگروه که متشکل از علیرضا اسماعیلی، مشاور اجرایی معاونت فرهنگی، نمایندگان صنف و چند کارشناس است، تشکیل می‌شود. بر اساس درخواست و طرحی که متقاضی ارائه کرده تسهیلات در قالب وام ۴ درصدی از ۱۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود. این افزایش دو و نیم برابری البته در صورت مجاب شدن کاگروه تشکیل شده است و در این صورت متقاضی می‌تواند بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۳آبان ۱۳۹۹، کد خبر:۱۳۹۹۰۸۰۳۰۰۰۱۶۸، farsnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
ما ه مدت هاست دنبال وام گرفتن هستیم تا بتونیم یه صفایی به انتظاراتی مون بدیم نتونستیم امیدوارم با این طرح بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
به‌جای ناشران باید به نویسندگان محترم وام داده شود چون ناشر همیشه کارش پرسود تر از نویسنده هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
ناشران خیلی وقته به مرز ورشکستگی رسیدن و این قضیه باید زودتر از این ها جمع میشد الان نوشدارو بعد از مرگ سهرابه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
من خیلی وقته اقدام کردم از جانب نشرم اما اصلا خبری نشده این ها هم مارو سر کار گذاشتن واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
وقتی این همه ناشر در ایران ناراضی هستن از دادن این وام و میگن که به دستشون نرسیده حتما یه چیزی هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین