پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۱۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
دوره نمایندگی آقای کواکبیان، با کمال تاسف برخی از عربده کشی های ایشان پشت تریبون ، نوع مدیریت شان بعنوان یک نماینده ، عملکرد و دستاورد ملی و حوزه انتخابیه شان ، مداخلاتشان در برخی سوالات و استیضاح ها و .... ، یادمان نرفته . شما را می بینم یاد لبخند کفاشیان در فوتبال می افتیم آقای کواکبیان . نقدتان محترم، اما برو خود را باش .

شعار سال: دوره نمایندگی آقای کواکبیان، با کمال تاسف برخی از عربده کشی های ایشان پشت تریبون ، نوع مدیریت شان بعنوان یک نماینده ، عملکرد و دستاورد ملی و حوزه انتخابیه شان ، مداخلاتشان در برخی سوالات و استیضاح ها و .... ، یادمان نرفته . شما را می بینم یاد لبخند کفاشیان در فوتبال می افتیم آقای کواکبیان . نقدتان محترم، اما برو خود را باش .
 
تعداد بازدید : 9
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، تاریخ انتشار: 4 آبان 1399، کدخبر: 84087381، www.vista.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
اين ها هم دوره شون سر اومده مطئن باشيد مردم ديگه به اين ها اعتمادي نميكنن و پايگاه مردمي خودشون رو از دست دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
مملكت ما پر شده از ادم هايي كه نشستن كيلو كيلو رطب خوردن و مردم رو از خوردن اين ها منع كردن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
نون به روز خوردنتان کاملا برای همه مشخص است تویی که بدون دعوت در مراسم یکی از جانبختگان هواپیمای اوکرانی میری پشت میکرفون و ارجیف میگی و مردم میکروفون را ازت میگیرند لیاقت نمایندگی و پشت صندلی مجلس را ندارید .اصلا حرفات یک من غاز هم برای مردم نمی ارزد همان برو خونت بهتره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین