پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۴۵۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی اظهار کرد: سازمان تبلیغات ضمن ورود در عرصه فضای مجازی از مجموعه‌های خودجوش، فرهنگی و آتش به اختیار نیز حمایت می‌کند.
شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی عصر دوشنبه در جمع رئیس و هیأت رئیسه مجامع استانی و همچنین اعضای هیأت رئیسه کمیسیون‌های دوازده گانه مجمع نمایندگان طلاب که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با بیان اینکه امروز متأسفانه فضای مجازی کشور رها شده و لطمات بسیاری را به روح و روان نوجوانان و جوانان کشور وارد کرده است گفت: سازمان تبلیغات ضمن ورود در عرصه فضای مجازی از مجموعه‌های خودجوش، فرهنگی و آتش به اختیار نیز حمایت می‌کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب حوزه هنری به عنوان نهاد هنری انقلابی کشور را ذیل نهاد روحانی کشور که سازمان تبلیغات اسلامی است، قرار داده‌اند، تصریح کرد: جریان هنری مکتبی انقلاب باید تحت هدایت روحانیت باشد که این حوزه هنری دارای اشکالاتی نیز بوده که در صدد حل آن هستیم و البته دستاورد‌هایی نیز به دست آمده است.

وی تقویت ارتباط با نهاد‌های حوزوی را مهمترین رویکرد سازمان تبلیغات برشمرد و افزود: امروز سازمان تبلیغات اسلامی با مشکلات بودجه‌ای فراوانی روبروست و گاهی حتی برای پرداخت حق‌الزحمه یک روحانی که در یک نقطه مرزی کشور مشغول به فعالیت است، با مشکل مواجه می‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی یکی از فعالیت‌های دشمنان را تخریب چهره روحانیت در کشور عنوان کرد و افزود: ما نیز در راستای مواجهه با این برنامه ضد فرهنگی دشمنان برنامه‌هایی را اجرا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز مسئله‌های فرهنگی بسیاری در کشور همچون حجاب، جمعیت، طلاق و ... وجود دارد گفت: امکانات سازمان تبلیغات اسلامی برای حل این مسائل کافی نیست و نیازمند اولویت بندی مشکلات فرهنگی کشور با کمک نخبگان بویژه نمایندگان طلاب هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: به همین منظور و برای شناسایی مسائل کشور مرکز رصد بینا در سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده که می‌توانیم خروجی‌های این مرکز را در اختیار مجمع نمایندگان طلاب قرار دهیم.

وی مردمی‌تر شدن و اجتماعی‌تر شدن تبلیغ و مهارت آموزی طلاب و روحانیون را از دیگر برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات برشمرد و افزود: با توجه به توسعه روزافزون فناوری‌های ارتباطی مبلغان ما باید بتوانند با استفاده از مهارت‌های روز در جامعه تبلیغ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در ادامه با تاکید بر اینکه بنده از طرف رهبر معظم انقلاب در سازمان تبلیغات اسلامی مأمور هستم و محکم سر کار خود ایستاده‌ام گفت: برنامه‌ای برای کاندیداتوری ریاست جمهوری ندارم.

کد خبر ۵۰۵۶۹۸۰
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
فضای مجازی در این روزهای کرونا خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
همین اتش به اختیار گفتن ها باعث شده این همه اسید پاشی زیاد شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
اتفاقا بسیجی های ما انقد دارای فرهنگ و شعور بالایی هستن که تا الان هرکاری بهشون سپرده شده عالی از پسش بر اومدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
در فضای مجازی کمبود نیرو و قشر مذهبی و کار با کیفیت داره حس میشه خوبه که این ها به میدان بیان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
فرهنگ و مسائل رهنگی در ایران تعطیل بود کرونا هم اومد دیگه بدتر شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
وقتی فرهنگ مملکت روز به روز داره نابود میشه باید هم نتظر چنین روزهایی باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
مگر اینکه در زمینه فرهنگی هم بچه های یپاه به میدون بیان و بخوان کار رو دست بگیرن وگرنه از این ها ابی گرم نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین