پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۳۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج تاکید کرد با ادامه این روند استان کهگیلویه و بویراحمد، روز‌ها و ماه‌های سیاه کرونایی را پیش رو دارد.
شعار سال:"سعید جاودان سیرت " ضمن تشریح آخرین وضعیت آمارهای ویروس کووید ۱۹ در استان کهگیلویه و بویراحمد،اظهار داشت: وضعیت شیوع کرونا در استان مطلوب نیست و متاسفانه تعداد مراجعین، بستری‌ها و فوتی ها افزایش یافته است.
 
وی یکی از دلایل شیوع نگران کننده ویروس کووید ۱۹ در این استان را کم توجهی و سهل انگاری مردم به این ویروس مرگبار عنوان و خاطرنشان کرد: کرونا به این زودی ها پایان نمی پذیرد و حالا حالاها کرونا با ما زندگی خواهد کرد.
 
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با ابراز تاسف از فوت جوان ۳۳ ساله در گچساران بر اثر کرونا، ادامه داد: متاسفانه شب گذشته شاهد مرگ جوان 33 ساله ای بودیم که اطلاعی از مبتلا شدن خود به ویروس کووید ۱۹ نداشت و از سویی بدلیل دیر مراجعه کردن به مراکز درمانی، بیش از 90 درصد ریه اش درگیر این ویروس شده بود.
 
ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جهش یافته شده است
 
این‌پزشک‌متخصص عفونی با اشاره به جهش ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این بیماری علاوه بر داشتن علائم معمولی از قبیل تب، سرفه و تنگ نفس، علائم غیرمعمولی همچون کمر درد، قرمزی چشم، ریزش مو، سردرد، مشکلات پوستی و کاهش شنوایی را نیز  بروز می دهد.
 
جاودان سیرت گفت: روزها و ماه‌های سیاه کرونایی در حال گذر است که استان و کشور را به سمت نامطلوبی پیش می‌برد که انتظار داریم مردم در کنار کادر درمان بوده و همکاری و مشارکت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.
 
وی استفاده از قوه قهریه، آموزش و برخورد سریع و قاطع با متخلفان را از راهکارهای کاهش شیوع و انتقال ویروس کووید ۱۹ ذکر کرد و یادآور شد: در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم، ماسک نزنیم، فاصله فیزیکی و قرنطینه خانگی رعایت نکنیم، مرگ و میرهای کرونایی و روزهای سیاهی را در پیش رو خواهیم داشت.
 
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج، ایزولاسیون بیماران کرونایی را بعد از بهبود و ترخیص بیمار را بسیار موثر در کاهش شیوع ویروس کرونا عنوان و تصریح کرد: روانشناسان باید به بیمارستان‌های کرونایی ورود کنند چرا که استرس می تواند در درمان یا شدت بیماری تاثیرگذار باشد.
 
جاودان سیرت گفت: ویروس کرونا افراد کم سن و سال، بزرگسال، ورزشکار و فاقد بیماری زمینه ای را هم درگیر و ایجاد مشکل می‌کند اما مبتلایان کرونایی دارای بیماری زمینه‌ای، مشکلات بیشتری خواهند داشت.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار:  10 آبان  1399  ، کدخبر:989193 ،www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
بیاید مردم استان قبول کنیم که خودمون به هیچ عنوان رعایت نمیکنیم یه ماسک مگه چیه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
کسی هیچ جوه به فکر بویر احمد نیس دیروز هم نماینده ما درمجلس در مصاحبه ای مشکل اینترنت رو مطرح میکنه با اینکه ما نیاز های خیلی واجب تری داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین