پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۶۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سرزده از بیمارستان شهید جلیل یاسوج تاکید کرد که کنترل کرونا اکنون از توصیه و ارشاد گذشته است.
شعار سال: "حسین کلانتری" در این بازدید گفت: پلیس خودرو‌های مسیر منتهی به آرامستان‌ها و حضور در تشییع جنازه‌ها و مراسم‌های عروسی را توقیف و جریمه کند.

وی افزود: با صراحت به مردم می‌گویم اگر رعایت نکنید با وضعیت بسیار خطرناکی روبرو خواهیم شد.

مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۲۵ تخت بستری فعال و ۲۱۷ کادر درمانی به صورت شبانه روزی در این بیمارستان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: ما نهایتا بتوانیم این تخت‌ها را به ۲۵۰ برسانیم، اما اگر مردم رعایت نکنند با موجی خطرناک مواجه می‌شویم.

کلانتری گفت: اگر کسی عزیزی را از دست داد در صورتی جنازه تحویل می‌شود که صاحبان عزا تعهد دهند مراسم تدفین، تشییع و شلوغی نخواهند داشت.

وی افزود: دورهمی‌ها و تجمعات باید تعطیل شوند، ما از مرحله توصیه و ارشاد عبور کردیم و وارد مرحله برخورد قانونی شده ایم و در خصوص سلامت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به جز گروه شغلی شماره یک، همه صنوف از فردا تا ساعت ۱۸حق فعالیت دارند و پس از ساعت ۱۸ در صورت ادامه فعالیت با آن‌ها برخورد قاطع خواهد شد.

کلانتری گفت: خوشبختانه ۸۰ درصد مردم استان رعایت می‌کنند و ما گرفتار اقلیت ۲۰ درصدی شده ایم که جان دیگران را به خطر انداخته اند.

وی افزود: از بزرگان، معتمدان محلی، ریش سفیدان، هنرمندان، دانشگاهیان، خبرنگاران و همه و همه می‌خواهم برای ریشه کنی این ویروس کمک کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با جدیت پیگیر سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهید جلیل هستیم و اگر نیاز شد به صورت حضوری اقدام خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 24 آبان 1399، کد خبر: 995188،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
وقتي روحاني مياد ميگه اين كرونا 9 برابر سرعت انتقالش بيشتر شده شما خود حديث مفصل خوان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
كنترل كرونا بايد بهتر از اين ها از همون ابتدا انجام ميشد صدا و سيما خيلي مقصره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین