پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۵۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سرزده از بیمارستان شهید جلیل یاسوج تاکید کرد که کنترل کرونا اکنون از توصیه و ارشاد گذشته است.
شعار سال، "حسین کلانتری" در این بازدید گفت: پلیس خودرو‌های مسیر منتهی به آرامستان‌ها و حضور در تشییع جنازه‌ها و مراسم‌های عروسی را توقیف و جریمه کند.

وی افزود: با صراحت به مردم می‌گویم اگر رعایت نکنید با وضعیت بسیار خطرناکی روبرو خواهیم شد.

مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۲۵ تخت بستری فعال و ۲۱۷ کادر درمانی به صورت شبانه روزی در این بیمارستان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: ما نهایتا بتوانیم این تخت‌ها را به ۲۵۰ برسانیم، اما اگر مردم رعایت نکنند با موجی خطرناک مواجه می‌شویم.

کلانتری گفت: اگر کسی عزیزی را از دست داد در صورتی جنازه تحویل می‌شود که صاحبان عزا تعهد دهند مراسم تدفین، تشییع و شلوغی نخواهند داشت.

وی افزود: دورهمی‌ها و تجمعات باید تعطیل شوند، ما از مرحله توصیه و ارشاد عبور کردیم و وارد مرحله برخورد قانونی شده ایم و در خصوص سلامت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به جز گروه شغلی شماره یک، همه صنوف از فردا تا ساعت ۱۸حق فعالیت دارند و پس از ساعت ۱۸ در صورت ادامه فعالیت با آن‌ها برخورد قاطع خواهد شد.

کلانتری گفت: خوشبختانه ۸۰ درصد مردم استان رعایت می‌کنند و ما گرفتار اقلیت ۲۰ درصدی شده ایم که جان دیگران را به خطر انداخته اند.

وی افزود: از بزرگان، معتمدان محلی، ریش سفیدان، هنرمندان، دانشگاهیان، خبرنگاران و همه و همه می‌خواهم برای ریشه کنی این ویروس کمک کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با جدیت پیگیر سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهید جلیل هستیم و اگر نیاز شد به صورت حضوری اقدام خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹، کدخبر:۹۹۵۱۸۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
برای چی باید مردم ایران با اون سطح فرهنگی بالا دست به چنین اقداماتی بزنن؟ سهم رسانه ملی در این سهل گیری های اولیه چقدر هست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
عزا و عروسي ها در ايران با اينكه رسم هاي ابا و اجدادي ما هستن توسط خيلي از افراد لغو شد اين ها محدودن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین