پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در گذشته مردم استان‌ها در نحوه ارتباط گیری با ریاست جمهوری با سختی ها و مشکلات همراه بودند و در پیگیری نامه‌ها خود با مشکلاتی رو به رو می‌شدند که این مشکل با راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی تا حدود زیادی برطرف شد.

شعارسال: حجت الاسلام مجید انصاری در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان قزوین در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اظهار داشت: ابتکار بسیار ارزشمندی در دولت تدبیر و امید در نحوه ارتباط گیری مردم در سفرهای استان سامان پیدا کرده ‌که در آن تکریم مردم از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی افزود: در گذشته مردم استان‌ها در نحوه ارتباط گیری با ریاست جمهوری با سختی‌ها و مشکلات همراه بودند و در پیگیری نامه‌ها خود با مشکلاتی رو به رو می‌شدند که این مشکل با راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی تا حدود زیادی برطرف شد.

معاون حقوقی رئیس جمهور عنوان کرد: با وجود سامانه 111 قبل از سفر رئیس جمهور پیگیری‌ها آغاز می‌شود و مردم می‌توانند مشکلات و نظرات خود را به صورت تلفنی مطرح کنند.

انصاری خاطرنشان کرد: مردم پس از اعلام نظرات خود می‌توانند به وسیله فرآیند صورت گرفته مشکلات خود را پس از گذشت زمان مورد نظر پیگیری کنند.

وی بیان کرد: به طور قطع به مشکلات و معضلات مردم به وسیله این سامانه پاسخ داده می‌شود و در حد توان اقدامات لازم اجرایی می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 8 مهر 1395، کدمطلب: 1199596 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین