پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۶۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
طرح آبرسانی به شهر سرخه و ۱۵ روستای شهرستان فیروزکوه با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی صبح امروز دوشنبه با حضور "رضا اردکانیان" وزیر نیرو در قالب بیست و هفتمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.
شعار سال: طرح آبرسانی به شهر سرخه و ۱۵ روستای شهرستان فیروزکوه با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی صبح امروز دوشنبه با حضور "رضا اردکانیان" وزیر نیرو در قالب بیست و هفتمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.

 این طرح که عملیات اجرایی آن از سال گذشته آغاز شده بود شامل ۴۳ کیلومتر خط انتقال اصلی، چهار حلقه چاه و ۴ ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۱۲۰ لیتر در ثانیه و خط انتقال و تامین ۲۰ کیلوولت است.

در این طرح، ۷ سامانه فشارشکن بین راهی آبرسانی به فیروزکوه احداث شده که طول خط آبرسانی آن ۳۸ کیلومتر با ۱۵۰۰ مترمکعب ظرفیت مخزن است.

هدف از اجرای این طرح، تامین آب پایدار شهر سرخه و همچنین ۱۵ روستای شهرستان فیروزکوه است.

سال گذشته در سفر هیئت دولت به استان سمنان، حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، وعده آبرسانی به شهر سرخه را داده بود که متعاقب آن، این طرح در مدت یک سال اجرا و امروز توسط وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تاریخ انتشار: 12 آبان 1399، کدخبر: 350228، www.dolat.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
مبارک مردمان فیروزکوه و سرخه باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین