پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۲۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه خوشه پوشاک البرز در کشور رتبه برتر را کسب کرده است، گفت: یکی از برنامه‌ها برای توسعه فعالیت خوشه پوشاک استان، ایجاد کنسرسیوم صادراتی با هدف ورود به بازار‌های بین المللی است.
شعار سال: علی مهدی پور، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، با اشاره به شناسایی بیش از یک هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی و صنفی در حوزه پوشاک در استان البرز، گفت: عملکرد خوشه پوشاک البرز موجب شده تا این بخش در روز صنعت و معدن به عنوان خوشه برتر پوشاک برتر کشور انتخاب شود.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه هدف ما ساماندهی و شناسایی فرصت و چالش‌های این بخش است، عنوان کرد: یکی از برنامه‌ها برای توسعه فعالیت خوشه پوشاک استان، ایجاد کنسرسیوم صادراتی با هدف ورود به بازار‌های بین المللی است.

مهدی‌پور ادامه داد: در این رابطه، اقدام‌هایی انجام و در گام نخست صادرات پوشاک استان به کشور‌های همسایه و حوزه آسیای میانه است، همچنین یکی از برنامه‌های این کنسرسیوم، ایجاد یک برند مشترک بین ذینفعان خوشه پوشاک استان است.

وی گفت: طراحی پوشاک و توجه به بازار‌های داخلی و خارجی از دیگر مواردی است که در این کنسرسیوم لحاظ می‌شود.

مهدی‌پور ادامه داد: ایجاد یک نام تجاری مشترک، شرکت در نمایشگاه‌ها و برگزاری تور‌های داخلی و خارجی را با هدف آشنایی هر چه بیشتر صنعت پوشاک استان با متد‌های روز و بازاریابی از دیگر برنامه‌هایی است که برای توسعه بخش پوشاک استان در دستور کار قراردهیم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های استان دربخش پوشاک خاطر نشان کرد: توانمند‌های بخش پوشاک البرز موجب شده تا علاوه بر تأمین نیاز استان، بخشی از نیاز کشور نیز توسط تولیدکنندگان البرزی در این بخش به صورت مستقیم و غیر مستقیم تأمین می‌شود.

وی بیان کرد: حداقل ۱۰ برند پوشاک در استان داریم که برخی از این برندها، علاوه بر تامین بخشی از نیاز کشور به تعدادی از کشور‌ها مانند عراق، ترکیه، افغانستان، آسیای میانه و اتحادیه اروپا صادرات دارند.

مهدی‌پور گفت: با توجه به اینکه صنایع زیادی در البرز در زمینه تولید پوشاک فعالیت می‌کنند، می‌توان این استان را پایتخت پوشاک کشور نامید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 16 آبان  1399، کد خبر: 13990816000067،  www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
بايد دست صاحبان اين توليدي هارو بوسيد كه اين همه بي محابا دارن تلاش ميكنن براي نگه داشتن ستون هاي اين توليد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
شهرك هاي صنعتي استان البرز ميتونسته خيلي امكان خوبي براي اشتغال زايي در اين استان بشه اما خب نخواستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین