پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۸۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تحقق شعار‌های مجلس در حل مشکلات معیشتی مردم گفت: فراموشی مردم به آفتی تبدیل شده است که باید حل شود، زیرا شخص تا زمانی که خارج از گود است، شعار‌های قشنگی می‌دهد و از اعتماد مردم سوء استفاده می‌شود، اما زمانی که وارد گود شد همه چیز را فراموش می‌کند.
شعار سال: نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تحقق شعار‌های مجلس در حل مشکلات معیشتی مردم گفت: فراموشی مردم به آفتی تبدیل شده است که باید حل شود، زیرا شخص تا زمانی که خارج از گود است، شعار‌های قشنگی می‌دهد و از اعتماد مردم سوء استفاده می‌شود، اما زمانی که وارد گود شد همه چیز را فراموش می‌کند.

فدا حسین مالکی با اشاره به تعامل مجلس و دولت در حل مشکلات مردم، گفت: تعامل از ناحیه مجلس وجود دارد، ولی از ناحیه دولت اینچنین نیست؛ به عنوان نمونه رییس مجلس می‌خواهد سفر استانی برود، اما رییس جمهور دستور می‌دهد از مقامات دولتی کسی ایشان را همراهی نکند؛ در حالی که این کار اصلا سابقه نداشت؛ بنابراین نه تنها دولت با این کار ضرر می‌کند، بلکه مردم بیش از همه متضرر می‌شوند.

مجلس آماده کمک به دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم است

او در ادامه افزود: مجلس آمادگی دارد با طرح‌ها و لوایحی که مد نظر دولت است برای کمک به معیشت مردم اقدام کند؛ حتی فراتر از آن، کار را پیش ببرد؛ ولی نوع نگرش سرد دولت باعث شده است که هنوز نتوانیم موفق شویم. بخش زیاد گزارشات مقامات دولتی و وزرا هم کلیشه‌ای است؛ لذا امیدواریم با تذکر رهبری تحولی در این خصوص ایجاد شود.

مجلس تا کنون نتوانسته شعارهایش را محقق کند

مالکی عملکرد مجلس را در مشکلات فعلی کشور موثر دانست و گفت: ریشه بخشی از مشکلات فعلی، دولت است و بخشی هم متاسفانه به عملکرد مجلس باز می‌گردد که نتوانسته است شعارهایش را محقق کند. مدتی است که مجلس به سمتی می‌رود که بتواند در قالب طرح و لایحه برای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کند و از حالت احساسی که معمولا مجالس در ماه‌های اول دچار می‌شوند، خارج می‌شود. استیضاح رییس جمهور جدی بود و اکثریت نمایندگان هم آن را امضاء می‌کردند، اما نظر مقام معظم رهبری بر این بود که در این شرایط استیضاح انجام نشود و مجلس هم پذیرفت؛ اما با تذکری که رهبری به دولت و مجلس دادند، امیدوارم این دو نهاد گام بیشتری برای حل مشکلات بردارند و مجلس هم در خدمت دولت است.

بخشی از مسوولین تا زمانی که خارج از گود هستند شعار‌های قشنگی می‌دهند
فراموش کردن مشکلات مردم به آفتی تبدیل شده است که باید حل شود

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: متاسفانه فراموش کردن مشکلات مردم به آفتی تبدیل شده است که باید حل شود؛ زیرا شخص تا زمانی که خارج از گود است، شعار‌های قشنگی می‌دهد و از اعتماد مردم سوء استفاده می‌شود، اما زمانی که وارد گود شد همه چیز را فراموش می‌کند. در این چهار ماه هم مجلس در تب و تاب یکسری جریانات احساسی بود و امیدواریم از این به بعد ریشه ای‌تر به حل مسایل بپردازد.

دعوا‌های جناحی در شرایط فعلی به مصلحت نیست

مالکی در پایان خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان دعوا‌های جناحی خصوصا در شرایط فعلی به مصلحت نیست، چون تا چند ماه بعد عملا کشور به سمت انتخابات می‌رود و مجلس بار سنگینی بر دوش دارد؛ از امروز تا زمانی که دولت بعدی روی کار بیاید یکسال و نیم طول می‌کشد و در این مدت بار مملکت به دوش مجلس است که باید به هر طریق ممکن بتواند با این مردم کنار بیاید و دست از یکسری جریانات جناحی بردارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شفقنا، تاریخ انتشار: 19 آبان 1399، کدخبر: 1036758، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
براي همينم هست كه اين ها تا دولت دستشون نيست اين همه خوب صحبت ميكنن و بعدش در لاك دفاعي فرو ميرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین