پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۶۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: علت احتمالی مسمومیت تعدادی از ساکنان روستا‌های بخش «آبش احمد» کلیبر استفاده از آب آلوده منبع مشترک است.
شعار سال، دکتر عباسعلی درستی با اعلام این مطلب افزود: حال همه ساکنان این بخش خوب است و سرپایی درمان شده اند و مشکل خاصی ندارند.

وی با اشاره به اینکه ساکنان روستا‌هایی که مسموم شده بودند از آب منبع مشترک استفاده کرده اند، اظهار کرد: در سایر روستای همجوار که منبع آب آن‌ها جدا بود، مسمومیتی گزارش نشده است.

معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در روز اول گزارش مسمومیت در این منطقه، کلرسنجی نشان داد که میزان کلر باقیمانده در منبع آب مطلوب نبوده و درصد کلر پایین است و بعد از کلرزنی به حد کافی، دیگر مورد جدیدی از مسمومیت گزارش نشد.

دکتر درستی با تاکید بر اینکه اگر کلرسنجی به حدکافی باشد مشکلی هم پیش نمی‌آید، ادامه داد: هم اکنون کلرزنی انجام می‌شود و احتمال دارد اداره آب و فاضلاب روستایی هم در این مناطق در مقطع کوتاهی کلرزنی را در حد مطلوب انجام نداده باشد.

بیستم آبان ماه جاری ۲۰۰ نفر از مردم آبش‌احمد و روستا‌های اطراف آن با علائم سطحی شکم درد و استفراغ به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان مراجعه کرده بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: ۹۹۵۱۷۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
هنوز که هنوزه بعد از این همه مدت ما دردسر و مشکل اب داریم برای روستاهامون
خجالت اوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
مگه اين مسائل براي كسي مهمه؟ مسموم شدن كه شدن مهم اينه دولت كسري بودجه داره همين
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین