پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۷۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
به منظور تحقق اهداف عالیه انجمن و در راستای تعالی بخشی به نظام حرفه‌ای روابط عمومی در ایران، آیین‌نامه سنجش، ارزشیابی و اعطای کارت و گواهی عضویت افراد حقیقی در انجمن روابط‌عمومی ایران تصویب و اجرایی گردید.
شعار سال: خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران با بیان این خبر گفت: «یکی از مهم‌ترین وظایف انجمن، حمایت از حرفه روابط عمومی است و در این میان عضویت در این انجمن می‌باید بیانگر، توان حرفه‌ای و تخصصی اعضاء در انجام ماموریت‌ها و وظایف نهاد روابط عمومی باشد. از این جهت و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی انجمن به ویژه اساسنامه، به عنوان نخستین گام عضویت هریک از افراد حقیقی فعال در روابط عمومی، از مسیر این آیین نامه عبور خواهد کرد.»

وی افزود: «در این آیین نامه عضویت افراد حقیقی به سه نوع پیوسته حرفه ای، پیوسته عادی و پیوسته دانشجویی تعریف شده است. برای اعضاء پیوسته عادی و دانشجویی، وفق شرایط مندرج در آیین نامه، کارت عضویت صادر می‌گردد. لیکن برای دریافت گواهی عضویت حرفه ای، مراحل ارزشیابی و سنجش طی خواهد شد.»
رفیعی ادامه داد: «مهترین دستاورد این آیین نامه، ایجاد شفافیت و وضوح در توانایی عملی و علمی اعضاء از طریق سطح بندی میزان حرفه‌ای بودن ایشان است. بدین لحاظ گواهی عضویت حرفه‌ای هریک از اعضاء پس از انجام ارزشیابی و در قالب پایه‌های ۴ گانه و همچنین رسته فعالیتی، صادر خواهد شد.»
رئیس انجمن روابط عمومی ایران ادامه داد: «این آیین نامه در کمیته عضویت و ارزشیابی انجمن، تدوین شده و پس از بررسی در جلسه دوازدهم هیأت مدیره به تصویب رسیده است. مسئولیت اجرایی شدن این آیین نامه برعهده کمیته مذکور بوده که اعضاء آن جملگی از فعالان پیشکسوت انجمن و روابط عمومی به شمار می‌روند که سالیان متوالی ضمن حضور فعالانه در انجمن، مسئولیت‌های متعددی در عرصه حرفه‌ای روابط عمومی ایران داشته‌اند.»

لازم به ذکر است دکتر احمد پاکزاد، دکتر حمید شکری خانقاه، عبدالله اسکویی و رضا محبی طالقانی اعضاء کمیته عضویت وارزشیابی انجمن بوده‌اند که بنا بر پیشنهاد رئیس انجمن و تصویب هیأت مدیره در این کمیته منصوب شده‌اند. فایل کامل آیین نامه در وب سایت انجمن به نشانی www.prsir.org در دسترس قرار گرفته است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش نیوز، تاریخ انتشار: 25 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:134880، gostaresh.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
بازم خداروشکر که تو یه جا تو این مملکت حرکت رو به جلو رو دیدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
اين ايين نامه بايد رويه بهتري در پيش ميگرفت نه اينكه در اين اوضاع بهوايم از نو وقت براش بذاريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین