پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
سومین نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز با عرضه طرح‌های فناورانه و با حضور جمعی از مسؤولان استانی و کشوری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر آغاز به کار کرد.

شعارسال: آذربایجان‌شرقی،927 طرح فناورانه برای حضور در سومین نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز ثبت نام کرده بودند که در بین این طرح‌ها، 70 طرح از خارج استان آذربایجان شرقی بوده است.

این نمایشگاه از 21 آبان ماه امسال آغاز شد و تا 24 ادامه یافت.

دبیر سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته تبریز طی سخنانی از حضور سه طرح از خارج از کشور در این دوره از نمایشگاه خبر داد .

علی جهانگیری در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به گزارش عملکرد نمایشگاه در سال‌های گذشته افزود: در سال های گذشته، این نمایشگاه به صورت عمومی برگزار می‌شد ولی امسال، برای اولین بار به صورت تخصصی و با رویکردی ویژه کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان این که ما باید به این نمایشگاه نگرش تجاری داشته باشیم، اظهار کرد: این دوره از نمایشگاه در بخشهای مختلف برگزار می‌شود تا امکان ارتباط تخصصی دستگاه های اجرایی، صنعتگران و دانشگاهیان با بخش مورد نظر به خوبی ایجاد شود.

جهانگیری از حضور سه تور صنعتی خارج استان در این دوره از نمایشگاه خبر داد و افزود: بیش از 50 تور صنعتی از شهرستان‌های مختلف استان نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد که هدف از برگزاری این تورهای صنعتی، آشنایی هرچه بیشتر صنعتگران با طرح‌های جدید و فناورانه حاضر در نمایشگاه است.

به گفته جهانگیری، 937 طرح فناورانه برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کرده اند که 23 کارگاه نیز در حاشیه این نمایشگاه و جشنواره برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که آذربایجان شرقی، ظرفیت بسیار خوبی در حوزه فناوری و دانش‌های نو دارد ادامه داد: در حال حاضر سه طرح از خارج کشور و 70 طرح از سایر استان های کشور در این دوره از نمایشگاه حضور دارند که هدف ما برگزاری این نمایشگاه به صورت ملی و فراملی در سال‌های بعد است.

به گفته وی 647 شخص حقیقی، 284 شخص حقوقی، چهار پارک علم و فناوری، هشت مرکز رشد، هفت دستگاه اجرایی ، 16 سازمان حمایتی از تهران و سایر استان های کشور در نمایشگاه حضور دارند.

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در ادامه سخنان خود این نمایشگاه را ظرفیتی والا برای استان دانست و افزود: با برگزاری این نمایشگاه، درصدد تبدیل تبریز به مرکز منطقه ای خرید و فروش فناوری هستیم.

جهانگیری اظهار کرد: انتظار داریم صنعتگران و فعالان بخش خصوصی مشتری طرح‌های این نمایشگاه باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:22آبان1394،کدخبر: 94082213019: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
انقدری که از طرح های خلاقانه حمایت نمیشه دیگه کسی رغبت به خلاقیت نداره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین