پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۶۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
اطلاعات ارائه شده از سوی مالک سابق بیمارستان امام خمینی (ره) کرج و سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز درباره میزان بدهی‌های این بیمارستان مشخص نیست و حسابرسی از آن هم صورت نمی‌گیرد!
شعار سال: خبر خلع ید از آخرین مالک بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به تازگی منتشر شد. خبر را هم، عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی که پیگیر وضعیت این بیمارستان بوده، داده است. روند باز پس گیری این بیمارستان از مالک به دلیل شکایت بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده، اما سوالی که مطرح است اینکه آیا بنیاد شهید در سند این بیمارستان سهیم است؟

رفت و برگشت بیمارستان به بنیاد شهید
بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، اواخر دهه ۷۰ از سوی بنیاد شهید به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران واگذار می‌شود. این شرط را هم می‌گذارند که قبل از امضای قرارداد، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان را سازمان همیاری پرداخت کند و مابقی بعدا پرداخت شود. اما از آنجا که این ۲ هزار میلیارد تومان هرگز پرداخت نشد، بنیاد شهید با رأی دادگاه، ۲ و ۲۷ صدم سهم از بیمارستان را از سازمان همیاری شهرداری تهران پس می‌گیرد و به این طریق دوباره مالک بخشی از بیمارستان می‌شود.

این موضوع را محمدرضا فلاحی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز به خبرنگار ما مطرح کرده و مفصل وضعیت این بیمارستان را تشریح می‌کند. بنابر اظهارات او مشکلات این بیمارستان پیچیدگی چندجانبه دارد؛ اول اینکه هنوز معلوم نیست که مالک این بیمارستان، سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز است یا سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران؟

او می‌گوید: تا پیش از سال ۹۲، مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) فقط درحوزه واگذاری آن به بخش خصوصی، عدم پرداخت دیون و سند آن که هنوز به نام سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران بود، مطرح می‌شد.

سهم سازمان همیاری استان تهران در بیمارستان امام کرج!
فلاحی توضیح می‌دهد: سال ۸۹ که استان البرز از تهران جدا شد، سند این بیمارستان به نام سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران بود. پس از پیگیری مسئولان استانی البرز، سند بلاعزل آن به نام سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز صادر شد، اما هنوز سند اصلی به نام استانداری تهران است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایبنا، تاریخ انتشار: 4 آذر 1399، کد خبر: 892128،  www.ibna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
انقدي كه ما تو كشور بيمارستان امام خميني داريم ادم گيج ميشه اين بيمارستان ها مال كدوم شهرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
مشكلات بيمارستان ها در ايران تمومي نداره واقعا اين مسئولين هستن كه بايد خجالت بكشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین