پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۲۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
عضو شورای کلانشهر اهواز گفت: در یک سال گذشته ۴۸ نقطه فوق بحران فاضلاب اهواز ترمیم شده اند.
شعار سال: مهران باباپور اظهار داشت: مشکل آبگرفتی در سطح خیابان های اهواز صحبت امروز و دیروز نیست سال هاست که با این مشکل مواجه ایم و مسئولان کشوری تا استانی همگی در جریان این مشکل هستند.
 
باباپور افزود: مشکل فاضلاب اهواز 20 سال است که اقدامی در راستای بهبودی آن صورت نگرفته است. الان نیز مثل زخمی کهنه و قدیمی با هر بارندگی که شکل می گیرد سر باز می‌کند و بییاری از مناطق شهری از معابر تا خیابان ها و در برخی موارد نیز حتی به داخل منازل مردم این شهرستان ورود پیدا می کند.
 
عضو شورای کلانشهر اهواز ادامه داد: سال گذشته برای این مشکل در شورای شهر اهواز کمیته ای تحت عنوان آب های سطحی و سیلاب هایی که وجود دارد تشکیل شد. در این جلسه 480 نقطع بحرانی در شهر اهواز شناسایی شد که از این نقاط بحرانی 48 نقطه را فوق بحرانی اعلام شد که به صورت مقطعی در دستور کار قرار دادیم. و 8 منطقه شهرداری بعلاوه مسئولان شرکت آب و فاضلاب را دعوت کردیم نقاط فوق بحرانی را در دستور کار قرار دادیم.
 
او گفت: بخش اعظمی از پروژه 48 نقطه فوق بحران اهواز در این یک سال که گذشت به اتمام رسیده و بخش باقیمانده نیز در حدود 70-80 درصد پیشرفت داشته است. اما متاسفانه نتوانستیم تا قبل از آغاز بارندگی های اخیر این پروزه را به اتمام برسانیم.
 
باباپور عنوان کرد: در بارندگی های شب گذشته تاکنون در بر خی از مناطق بحرانی مشکل آب گرفتگی در سطح خیابان ها را داشته ایم. اما مانند سال های گذشته خیلی شرایط حادی وجود ندارد.
 
عضو شورای کلانشهر اهواز ادامه داد: اگر بارندگی ها شدید و ادامه دار شود احتمال آبگرفتگی در سطح خیابان ها و حتی ممکن است به منازل فوق بحران شهر نیز ورود کند. ستاد سیل در مناطق 8 گانه شهرداری اهواز برقرار است. کمیته های جمع آوری آب های سطحی به حالت آماده باش درآمده اند. تمامی مسئولان استان درصدد هستند که در مواقع بحران کمترین آسیب به مردم برسد اما هیچ بحرانی قابل پیش بینی نیست.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  8 آذر  1399  ، کدخبر:1002582 ، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
من نمیدونم واقعا این فاضلاب اهواز کی قراره مشکلش حل بشه اقا ما تا یادمون میاد این مشکل پابرجا بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
مشکلات اب گرفتگی در ایران به شدت زیاده به دلیل معماری های قدیمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین