پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر اطلاعات در نشست کمیسیون اعلام کرد که این وزارتخانه مانع از ادامه فعالیت مسئولان دوتابعیتی شده است.

شعار سال: محمدجواد جمالی‌ با اشاره به حضور سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: در این جلسه وزیر اطلاعات به سؤالات آقایان کریمی قدوسی، حاجی دلیگانی، ابطحی و قاضی‌پور در رابطه با موضوع دوتابعیتی‌ها و به کارگیری آنان در مسئولیت‌های نظام و نیز اقدامات دولت برای پیشگیری از پروژه نفوذ در مسئولیت‌های دولتی مطرح شد.

وی افزود: در جلسه امروز همچنین تقاضای تحقیق و تفحص نمایندگان از مسئولان دوتابعیتی نیز مطرح و بررسی شد، اما فرصت برای رأی‌گیری نبود و تعیین تکلیف این مسئله به تکمیل مباحث و جلسه آینده موکول شد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آقای علوی در پاسخ به موضوع دوتابعیتی‌ها تأکید کرد که هر کسی که در بین مسئولان دوتابعیتی بوده و ما متوجه شده‌ایم، از ادامه مسئولیتش جلوگیری کرده‌ایم.

جمالی ادامه داد: آقای علوی این نکته هم را اضافه کرد که این مسئله با حالتی که کسانی در گذشته و به خاطر مواردی مانند بورسیه تحصیلی گرین‌کارت گرفته‌اند، فرق می‌کند ولی افرادی را هم داشته‌ایم که حتی قبل از مسئولیت‌شان تقاضای تابعیت دوم کرده بودند و به دلیل نزدیکی این درخواست با زمان مسئولیت‌شان، وزارت اطلاعات از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: وزیر اطلاعات ضمن اطمینان دادن به نمایندگان خواستار آن شد که اگر موارد مشکوکی هم وجود دارد، به وی اعلام شود.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سؤالاتی نیز باقی ماند که در جلسه آینده مطرح می‌شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 13 مهر 1395، کد مطلب: 3787481:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین