پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۳۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
فریدون آسرایی خواننده پاپ کشور که با موزیک "گل هیاهو" به اوج رسید و درکارنامه اش آثاری چون "وقتشه"، "سلام"، "ای عشق" و"شب روشن" دیده می شود درمورد شرایط زندگی و حرفه اش در این روزگار کرونایی صحبت کرد .
شعار سال: فریدون آسرایی خواننده پاپ ایرانی در خصوص این سوال که آیا در این شرایط کرونایی مشغول به کار و فعالیت است یا خیر به گفت: خیر، با توجه به دو هفته تعطیلی اعلام شده در قرنطینه هستم و فعالیتی ندارم.

او در خصوص وضعیت حرفه‌ای اش در روز‌های کرونایی بیان کرد: زمان طولانی از کار کردن من می‌گذرد و خیلی وقت است که از موسیقی فاصله گرفته ام چرا که برای هنرمندان کار وجود ندارد که بخواهند انجام دهند و الان اکثریت بی کار هستند.

آسرایی در این باره که وضعیت موسیقی در روز‌های اخیر چطور دیده می‌شود گفت: از زمان ورود کرونا تا به الان اتفاق خاصی در حوزه‌ی موسیقی رخ نداده است، ولی یک سری از خوانندگان به این دلیل که دوست ندارند فراموش شوند آهنگ‌های تک ترانه‌ای کار کرده و آن‌ها را منتشر کرده اند، اما در نهایت کار دیگری نمی‌شود انجام داد.

او نظرش را درمورد کنسرت‌های آنلاین بیان کرد: کنسرت‌های آنلاین را دوست ندارم و درکی از آن ندارم چرا که در این نوع کنسرت‌ها علاوه بر حضور گرم مردم، شور و شوق تماشاچی نیز وجود ندارد درواقع اجرای زنده خیلی بهتر است تا اینکه با کلی امکانات و هزینه به صورت آنلاین برگزار شود. در این خصوص پیشنهادی نیز به من شد، اما قبول نکردم.

این خواننده در این باره که موسیقی به سمت ضعیف شدن می‌رود یا در حال قوی‌تر شدن است افزود: نه تنها موسیقی بلکه تمام فعالیت‌های هنری ایستاده اند، اما در خصوص موسیقی بیشتر صدق می‌کند. ولی باید کمی صبر کنیم تا ببینیم  بعد از کرونا قرار است چه پیش بیاید.

او با صحبت کوتاهی با مردم کرد و گفت: کرونا یک امر بسیار خطرناکی است درواقع تا زمانی که به این ویروس مبتلا نشده اید متوجه‌ی آن نیستید و با شجاعت به هر مکانی می‌روید، اما هنگامی که گرفتار این بیماری شوید متوجه می‌شوید که چه اتفاق بدی را تجربه کرده اید درواقع زمانی که به آن مبتلا می‌شوید حاضر هستید که دوباره سلامتی خود را به دست بیاورید الان تنها حرفی که با مردم دارم این است که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا سلامتی از هر چیزی مهم‌تر است.

فریدون آسرایی در خصوص اینکه مسئولین چه کار باید برای موسیقی انجام دهند تصریح کرد:  در حال حاضر هر کس کار خودش را می‌کند درواقع اگر فردی که بخواهد فرهنگ سازی کند این کار را انجام می‌دهد و به هر نحوی شده به موسیقی کمک می‌کنند. در پایان هم فقط می‌خواهم تا جایی که می‌توانند مراقب سلامتی خود باشند تا این بیماری به زودی تمام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۹۶۸۷۲، borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
دارن درست میگن برای اینکه طرحی رو اجرا کنید ترو خدا نظر چنتا صاحب نظر رو هم بپرسبد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
فریدون اسرایی مویی در این راه سپید کرده باید نظر چند تن از این مو سپید کرده هارو پرسید واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین