پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
با وجود حجم زیاد تردد خودرو در جاده مادوان پل این منطقه همچنان به صورت نیمه کاره رها شده است.

شعار سال: احداث پل های درون شهری برای عریض تر شدن جاده ها و همچنین تردد راحت تر خودرو ها یکی از اصول استاندار سازی و توسعه ای زیر ساخت های شهری حساب می شود، با این وجود این موضوع در استان کهگیلویه وبویراحمد در برخی مناطق به کلی فراموش شده و یا در برخی مناطق دیگر به صورت لاک پشتی حرکت می کند.

جاده های درون شهری با عرض کم می تواند باعث بروز حوادثی هم چون شاخ به شاخ شدن وسایل نقلیه و برخورد خودرو با عابرین پیاده شود.

شهر مادوان یکی از مناطق با تراکم جمعیتی بالا در حاشیه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قلمداد می شود که به دلیل حجم زیاد ورود مهاجر به این شهر در دهه اخیر با رشد روز افزون جمعیت رو به رو بوده است و همین موضع باعث شده زیر ساخت های لازم برای آن به درستی رعایت نشود.

یکی از مهمترین مقوله ها در یک شهر دارای استاندار های توسعه ای وجود راه های عریض است که متاسفانه در برخی از نقاط شهر مادوان به دلیل عرض کم جاده حتی یک وسیله نقلیه نیز به زحمت عبور می کند که این موضوع از ضعف در اصول شهر سازی در کشور است که متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر به چشم می آید.همانگونه که در تصاویر قابل مشاهده است عریض سازی پل جاده اصلی مادوان جنب شهرداری این شهر چند سالی است به دلایلی نامعلومی نیمه کاره به حال خود رها شده است.

 این موضع می تواند در افزایش احتمال بروز تصادفات خودرو با خودرو یا خوردو با عابر به دلیل عرض کم جاده  را افزایش دهد، همچنین به دلیل افزایش عمر ساخت سازه و عدم اتمام آن  می تواند باعث فرسوده شدن سازه قبل از اتمام پروژه را به بار آورد.

 امیدواریم مسئولین مربوطه قبل از آن که سازه پل فرسوده شود و یا حادثه ای روی این پل رخ دهد اقدام به تکمیل این پروژه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 17 آذر ۱۳۹۹، کد خبر:167029، sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
این انتظار انقد داره در اهالی محل زیاد میشه که معلوم نیست تا به کی قراره طول بکشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین