پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۷۳۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
مسئول کمیته مردمی پیگیری جداسازی شهرستان بهمئی از استان کهگیلویه و بویراحمد و الحاق آن به خوزستان، آخرین تلاش‌ها و فعالیت‌های این کارگروه را در راستای اجرای طرح تشریح کرد.

شعار سال: کاظم مطلوبی میرسالاری تصریح کرد: پیوستن شهرستان بهمئی به استان خوزستان یکی از مطالبات عمده مردم بهمئی است و حتی در فضای مجازی گروهی با عنوان “مطالبه گران بهمئی ” تشکیل دادیم که مهم ترین مطالبه آنها جدا شدن بهمئی از کهگیلویه و بویراحمد و پیوستن به خوزستان است.

مطلوبی میرسالاری افزود : کارگروه و کمیته جدا شدن بهمئی از کهگیلویه و بویراحمد و الحاق به خوزستان از هشت سال پیش  با پیگیری بنده و حضور تعدادی از دوستان تشکیل شد و اقدامات خوبی هم تاکنون انجام شده است .

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این مهم هشت هزار امضا از سوی مردم جمع آوری شد که به صورت طومار بود و اگر اراده کنیم و دوباره بخواهیم طوماری مردم امضا و به مقامات مسئول ارسال کنیم، تعداد امضاها را به ۱۶ هزار امضا می رسانیم که این امضاها نشان از خواست عمومی مردم است.

مسئول کمیته مردمی پیگیری جدا شدن بهمئی از کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اقدامات انجام شده از سوی این کارگروه، گفت : چندماه قبل گروهی از وزارت کشور برای پیگیری این مطالبه مردمی و بررسی مرزهای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و بررسی شرایط جغرافیایی به منطقه آمدند که به زودی تحقیقات میدانی خود را به کارگروه تقسیمات کشوری وزارت کشور ارائه می دهند .

مطلوبی میرسالاری با بیان اینکه بهمئی در قلب استان خوزستان قرار دارد و مردم برای انجام امور اداری خود در خوزستان راحت تر هستند تا پس از گذشتن از سه استان به مرکز کهگیلویه و بویراحمد بروند،ادامه داد: ۸۰حلقه چاه نفت فعال در شهرستان بهمئی داریم که خوراک پالایشگاه های بید بلند ۱ و ۲ را تامین می کنند، از نفت ما استفاده می شود اما کارگرارن بهمئی را اخراج می کنند، چون گفته می شود اهالی بهمئی در تقسیمات کشوری برای خوزستان غیربومی لحاظ می شوند .

این فعال سیاسی – اجتماعی با بیان اینکه اخیرا تعداد زیادی از کارگران بهمئی شاغل در بید بلند ۱ و ۲ به دلیل پیگیری و مخالفت شدید نماینده بهبهان اخراج شدند،تصریح کرد: اخراج فرزندان بهمئی از نیروهای کارگری به کادر اداری هم رسیده و این در حالی است که این پالایشگاهها از نفت بهمئی استفاده می کنند .

مطلوبی با اشاره به مخالفت برخی از فرزندان بهمئی که در یاسوج دارای مسئولیت های اداری هستند و سالها در آنجا زندگی می کنند، گفت : اینها به دلیل منافعی که در یاسوج دارند، حاضر نیستند به منافع مردم بهمئی بیندیشند و حتی در پیگیری این موضوع کارشکنی هایی برای ما ایجاد کرده و می کنند .

مسئول کمیته جدا شدن بهمئی از کهگیلویه و بویراحمد و الحاق به خوزستان همچنین از مخالفت نماینده سابق و فعلی کهگیلویه بزرگ با این درخواست مردم خبر داد و گفت : هم آقای هاشمی پور و هم الان آقای موحد بعنوان نمایندگان سابق و فعلی کهگیلویه بزرگ مخالف این درخواست اکثریت مردم هستند که البته ما در این مسیر درخواست به حق مردم را تا آخر دنبال خواهیم کرد و از نماینده مردم می خواهیم به خواست اکثریت این مردم احترام بگذارد و همراهی لازم را داشته باشد.

وی در پایان  با بیان اینکه به زودی برای پیگیری این مهم به وزارت کشور و کارگروه تقسیمات کشوری سفر می کنیم، گفت : ما در این راه مصمم هستیم و امید داریم نتیجه لازم را بگیریم.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار:۱۶ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: -، http://sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
بايد ببينيم كه مردم چي ميخوان چرا كشور ما با واژه همه پرسي اشنا نيست تو اين چيزا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
اين مخالفت ها در ايران به هيچ عنوان نميتونه زمينه اين موضوع رو به وجود بياره كه مردم به جداسازي راي بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
كهگيلويه مدت هاست داره با اين مشكل مواجه ميشه و كسي هم نمياد مشكل رو يكسره حل كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
کهچیلویه باید این موضوع ر با خودش بعد از این همه سال حل میکرد
هانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
ان شاءالله به این حق میرسیم و جزء خوزستان میشیم.
تشکر از همه کسانی که پیگیر این موضوع هستند
بهمن احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
مدت28 سال است که ازمحل کارم شهرستان امیدیه به شهرستان بهمئ در تردد روزانه و هفته ای هستم ودلخوش به این بوده ام که با احداث جاده جایزان به لیکک وافتتاح آن فاصله زمان ومکان وطول رفت برگشت را حداقل 100کیلومتر را کمتر میکند ،اما،دریغ از همت دلتمردان واین آرزو ما برآورده نشده بلکه ادامه احداث جاده تعطیل وفراموشی سپرده شده،اگر به خوزستان بپیوندیم به یاری اهورامزداوتلاشگران لااقل این امر محقق خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
مخالفت نمایندگان مجلس میتونه نقطه امیدی باشه بر کورسوی امیدی که مردم برای این مساله دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین