پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۵۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که اگر گام‌ها مثبتی در منطقه برای صلح برداشته شود، آنکارا می‌تواند گذرگاه‌های مرزی خود را به روی ارمنستان باز کند.
شعار سال: به نقل از آرتی عربی، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز (پنج‌شنبه) در سفر به جمهوری آذربایجان اعلام کرد که این کشور اگر گام‌های مثبتی در منطقه در راستای صلح برداشته شود، می‌تواند گذرگاه‌های مرزی خود را با ارمنستان باز کند.

او در سخنرانی خود هنگام بازدید از رژه نظامی ارتش جمهوری آذربایجان به مناسبت «پیروزی در قره باغ» تأکید کرد: آذربایجان حماسه قهرمانانه خود را به فرماندهی رئیس خود «الهام علی‌اف» ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور آذربایجان نیز در این مراسم گفت: ما آماده همکاری هستیم و می‌توانیم خطر جنگ را در آینده با تشکیل یک نوع جدیدی از همکاری، به پایین‌ترین سطح کاهش دهیم.

علی‌اف افزود: اگر دولت ارمنستان از ادعا‌های بی اساس خود دست برد، می‌توان در بستر‌های مختلف همکاری که در منطقه ایجاد خواهد شد، مکانی برای آن در نظر گرفته شود.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا،تاریخ انتشار:21آذر1399،fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
اين نشون ميده كه تركيه داره اين روزها تحركات قدرت جويانه زادي رو انجام ميده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین