پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: همه جریان‌های سیاسی باید در پیشرفت جمهوری اسلامی قدم بردارند. مردم و دانشجویان با هوشیاری وعده‌های نمایندگان مجلس دهم را از آنان مطالبه می‌کنند.
شعارسال: محمد صادق هاشمیان ، در خصوص اولویت‌های نمایندگان مجلس دهم، گفت: این نمایندگان باید خواسته‌های ملی را به شخصی و جناحی ترجیح دهند.

وی بیان داشت: نمایندگان مجلس دهم باید در مقابل نفوذ و مداخلات دشمنان بایستند و در برابر یاوه‌گویی های بد خواهان نظام واکنش نشان دهند و در هر شرایطی استقلال کشور و عزت این مردم را حفظ کنند.

مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی تصریح کرد: مردم ما 37 سال است که بر روی پای خود ایستاده اند و در مقابل تمام ظلم ها، فتنه ها و تحریم‌های علیه جمهوری اسلامی ایستادگی کرده اند؛ بنابراین نماینده مردم نیز باید این چنین عمل کند.

هاشمیان افزود: رقابت سیاسی مربوط به قبل انتخابات است و بعد از آن باید تبدیل به رفاقت و همدلی شود. همه جریان‌های سیاسی باید در پیشرفت جمهوری اسلامی قدم بردارند.

وی بیان داشت: بعد از انتخابات شاهد بودیم برخی افراد که جزء منتخبین مردم نبودند نیز به منتخبین تبریک گفتند که این رفتار بسیار مناسبی از جریانات سیاسی بود؛ اما برخی در سال 88 رای مردم را نپذیرفتند و در مقابل آراء مردم ایستادن و خیانت کردند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، گفت: مشارکت بالای مردم در این انتخابات تامین کننده امنیت و پشتوانه نظام و موجب قوام و پایداری و نشان از اعتماد مردم به جمهوری اسلامی ایران شد.

مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی با بیان اینکه نظام مردم سالاری دینی بر اساس مردم پایه گذاری شده است، به توطئه دشمنان انقلاب و نظام از ابتدای پیروزی آن اشاره کرد و افزود: دشمن سال‌هاست که به دنبال ضربه زدن به کشور است و برای آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

هاشمیان با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات سیلی محکمی به دشمن زدند، گفت: منتخبین مردم در مجلس دهم باید بدانند که با این حضور مردم، کار آنها سخت‌تر شده است. مردم و دانشجویان با هوشیاری وعده‌های نمایندگان مجلس را از آنان مطالبه می‌کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: شنبه 15 اسفند 1394، کدخبر: 493922 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
دانشجو موذن جامعه ست..اگر بخوابه نماز جامعه قضا میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین