پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ابراز نگرانی از دورهمی‌های شب یلدا گفت: دورهمی‌های این شب در نیمه دوم دی‌ماه منجر به تشدید جدید بیماری کرونا می‌شود.
شعار سال: محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه نشست ستاد استانی مقابله با کرونا ظهار داشت: طی هفته گذشته در همه شاخص‌های کرونا از جمله مرگ و میر، بستری‌ها و تست‌های مثبت روند کاهشی داشتیم که این روند کاهشی با همکاری خوب مردم و همراهی مسئولان میسر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به جز سه شهرستان ثلاث باباجانی، دالاهو و قصرشیرین بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی هستند، افزود: فاصله نارنجی به قرمز شدن بسیار شکننده است و اگر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت نگیرد، باید منتظر افزایش امار مبتلایان باشیم و دوباره به وضعیت قرمز بیماری باز می‌گردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با ابراز نگرانی از دورهمی‌های شب یلدا، گفت: با توجه به اینکه میزبانان شب یلدا معمولا بزرگتر‌های خانواده از جمله پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هستند، اگر در این شب دورهمی‌ها برگزار شود و به دیدن بزرگتر‌ها برویم قطعا در نیمه دوم دی ماه با افزایش تعداد مرگ و میر و بستری‌های کرونا مواجه خواهیم شد.

مرادی تصریح کرد: افزایش آمار مرگ و میر‌ها و مبتلایان باعث برقراری محدودیت‌های بیشتری می‌شود که از لحاظ اقتصادی به مردم فشار مضاعف تری وارد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها همچنان در شهر‌های نارنجی و زرد استان در این هفته نیز تداوم دارد، گفت: از مردم تقاضا داریم مراسم شب یلدای امسال را به صورت مجازی و یا با تماس تلفنی برگزار کنند.

رئیس دنشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با رعایت مردم و آمدن واکسن کرونا سال آینده همه مراسم‌ها به خوبی و شادمانی برگزار شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۲آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۰۹۲۰۳، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
شب یلدا رو باید به قول روحانی مجازی برگزار کنیم الحمدالله که نرم افزار هاش هم هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین