پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۲۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
دادگستری مازندران از دستگیری ۲ کارمند منابع طبیعی و پنج پیمانکار به اتهام دریافت رشوه و همچنین ۲ دهیار، یک مسئول مالی دهیاری و یک عضو شورای روستایی به اتهام فساد مالی در شهرستان سوادکوه خبر داد.
شعار سال: ۲ نفر از کارمندان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه و پنج پیمانکار این شهرستان به اتهام دریافت و پرداخت رشوه با دستور مقام قضایی و توسط اداره اطلاعات سپاه دستگیر شدند.

همچنین طبق اعلام دادگستری مازندران برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شد و درجریان رسیدگی است. در این خصوص، نسبت به تعداد دیگری از پیمانکاران منابع طبیعی مبنی بر پرداخت رشوه تحقیقات در حال انجام و رسیدگی می‌باشد.

علاوه بر این دادگستری استان اعلام کرد که در نظارت برعملکرد شورا‌ها وبرخورد با مفاسد و تخلفات اداری و اقتصادی، ۲دهیار و یک عضو شورای روستا و مسئول مالی دهیاری دریکی از روستا‌های شهرستان سوادکوه نیز به اتهام فساد مالی با دستورمقام قضائی دستگیر شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 24 آذر  1399، کد خبر: 84145640،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
باید یه شب بخوابیم و صبح که بیدار شدیم هزاران مدیر فاسد و به ظاهر انقلابی در زندان باشن اینطوری میشه اصلاحات کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین