پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۵۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به طرح انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی‌توانند مسائل جامعه را حل کنند، بنابراین مشغول ایجاد و تزریق فشار و محدودیت برای حذف رقبای خود هستند.
شعار سال: «جلال جلالی زاده»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در خصوص مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: واقعیت این است که این مجلس، برای نمایندگی از مردم و دفاع از حقوق آن‌ها و یا تصویب قوانین مردمی یا نظارت تشکیل نشده بلکه هدفشان این است تا جایی که می‌توانند، قوانینی تصویب کنند که آزادی‌های مردم محدود و همچنین موجب حذف دگراندیشان شوند.

او، ادامه داد: با توجه به اینکه همه کانال‌ها دست آنهاست و برای رسیدن به مقاصدشان هیچ مانعی بر سر راهشان نیست، تلاش می‌کنند به هر وسیله‌ای شده کسانی را که مخالف نظر آن‌ها هستند، به هیچ وجه در مسیر قرار ندهند و آن‌ها را حذف کنند.

جلال زاده با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری هم مشخص هست که این‌ها تلاش می‌کنند هر اصلاح طلب را به گونه‌ای و با عناوین مختلف و با فضاسازی حذف کنند، خاطرنشان کرد: بسیاری از مسئولان خارج از کشور بودند، چگونه شده که این محدودیت برای عده خاصی در نظر گرفته شده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نمی‌توانند مسائل جامعه را حل کنند، بنابراین مشغول ایجاد و تزریق فشار و محدودیت برای حذف رقبای خود هستند، یعنی عملا دارند با این وضعیت کشور را به سمت و سویی می‌برند که توان و اراده مردم یا مشارکت مردم در انتخابات یا در اداره کشور به هر صورت از دست رفته و اداره کشور محدود به گروه خاصی، شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۷آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۰۴۹۱۶، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
0
فعال سیاسی اون هم اصلاح طلب نباید هم غیر از این حرف بزنه باید طبق چیزیکه این ها میگن الان اوضاعمون خیلی بهتر می بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین