پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بهره‌برداری هشت پروژه سرمایه گذاری تا پایان سال جاری در بندر شهید رجایی خبر داد.
شعار سال: علیرضا محمدی کرجی‌ران با بیان اینکه پروژه‌های توسعه‌ای، زیرساختی و تعمیراتی متعددی در بندرشهید رجایی در حال اجراست، گفت: طرح‌های دیگری نیز در بخش سرمایه گذاری و با مشارکت بخش خصوصی احداث شده که از این بین هشت پروژه مراحل نهایی را سپری کرده و تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
وی هزینۀ انجام این پروژه‌ها را بالغ بر  دو هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: اعتبار هزینه شده در این هشت پروژه از محل جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و با مشارکت سازمان بنادر ودریا‌نوردی تأمین شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان احداث سه پایانه  نگهداری فرآور‌ده‌های نفتی را از جمله این هشت پروژه اعلام و تصریح کرد: احداث دو پایانۀ ترانزیتی و یک پایانۀ کالای خطرناک و همچنین احداث دو مرکز ارائه خدمات اداری و خدماتی از جمله پروژه‌های آماده افتتاح  در حوزه سرمایه گذاری است.
محمدی کرجی‌ران در پایان تاکید کرد: با بهره برداری از این  پروژه‌ها برای ۶۴۰ نفر از جوانان جویای کار اشتغال مستقیم و غیر‌مستقیم فراهم می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری مانا، تاریخ انتشار: 27 آذر ۱۳۹۹، کد خبر: 88546، mana.ir

 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین