پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۱۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
به آن جهانگیری کاری نداریم، اما این جهانگیری، چیز دیگری است. حجت‌الاسلام محمد جهانگیری، امام جماعت یکی از محلات کنگاور که فقط ۲۴ سال سن داشته و تاکنون توانسته است ۲۰۳ نفر از معتاد‌های محل را ترک داده و براشان شغل مهیا کرده، برای ۶۰ نفر از زنان سرپرست خانواده هم ایجاد اشتغال نموده است. از این جهانگیری تا آن جهانگیری!

شعار سال: بعضی از جهانگیری ها نه تنها قابل نقد نیستند، بلکه قابل تحسین هم می باشند. روی سخن ما به دکتر اسحاق یا آقا مهدی نیست، بلکه به حجت السلام محمد جهانگیری است.

 حجت‌الاسلام محمد جهانگیری، امام جماعت یکی از محلات شهرستان کنگاور است که فقط ۲۴ سال سن داشته و با همت و پشتکاری مثال زدنی تاکنون توانسته است که ۲۰۳ نفر از معتادهای محل را ترک داده و برایشان شغل مهیا کرده، برای ۶۰ نفر از زنان سرپرست خانواده هم ایجاد اشتغال کرده است . یه گروه جهادی هم دارد که به مردم مناطق محروم خدمت می‌کنند! این طلبه ،بدون هیچ امکاناتی و با دوندگی خودش مشکل این همه آدم را حل کرده است .

از این جهانگیری تا آن جهانگیری!

در مقابل یه جهانگیری هم داریم که همراه رئیسش و با کلی امکانات نتوانسته گره گشای مشکلات مردم باشد و زندگی مردم در دوره مدیریت شان ، روز به روز سخت‌تر شده است !


پایگاه تحلیلی -خبری بیداری ملت، برگرفته از کانال بیداری ملت

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
اين ها بايد الگوي باشن براي كل جامعه اما متاسفانه رسانه هاي خودمون هم اين شخصيت هارو بايكوت ميكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
چقد كار ايشون مي ارزه؟ چرا نبايد اين هارو مدير كنيم و ازشون تقدير كنيم براي فعاليت هاشون؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین