پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با انتقاد از مدیران دریافت‌کننده حقوق‌های نجومی گفت: اگر روزی شرایطی برای این افراد فراهم شود، آنها به‌روی نظام جمهوری اسلامی شمشیر می‌کشند و در این موضوع اصلاً تردیدی وجود ندارد.

شعار سال: حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های کشور، پنجشنبه، 15 مهر در دانشگاه تهران با اشاره به اظهارات برخی افراد که درصدد توجیه پرداخت‌های کلان ظالمانه و نامتعارف به برخی از مدیران برآمده‌اند، گفت: این افراد معتقدند که دریافت این‌گونه حقوقها حقشان است و برای آنها زحمت می‌کشند و نشان‌دهنده عُرضه آنهاست.

وی اظهار کرد: اگر روزی شرایطی برای این افراد فراهم شود، آنها به‌روی نظام جمهوری اسلامی شمشیر می‌کشند و در این موضوع اصلاً تردیدی وجود ندارد.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، افزود: طبیعی است، شکمی که از بیت‌المال پُر شده است، حق و مال مردمی را که اندازه یک نان درآمد دارند، می‌خورند، صدها میلیون برای خود و اوقات فراغت فرزندانشان و نیز برای ورزش و تفریحات تابستانی‌شان می‌بلعند.

حجت‌الاسلام محمدیان با طرح این سؤال "آیا انتظار دارید افراد دریافت‌کننده حقوق‌های کلان در جایگاه دفاع از انقلاب و نظام قرار گیرند؟"، گفت: به‌طور قطع این موضوع شدنی نیست و این افراد روزی با نظام درگیر می‌شوند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 15 مهر 1395، کد مطلب: 1206240:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین