پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۷۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
وزرای دفاع پیشین آمریکا نسبت به هر گونه مداخله ارتش در روند تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری هشدار دادند.
شعار سال: به نقل از واشنگتن پست، ۱۰ وزیر دفاع پیشین آمریکا با انتشار یک بیانیه نسبت به هر گونه مداخله ارتش در روند انتخابات هشدار دادند.

بر این اساس، این بیانیه تاکید دارد: زمان اعتراض به نتیجه انتخابات به پایان رسیده است. استفاده از ارتش برای مداخله در روند انتخابات و تغییر نتایج نقض صریح قانون اساسی است. همه ما قسم خورده ایم که از قانون اساسی آمریکا در برابر دشمنان داخلی و خارجی محافظت کنیم. تعهد ما به یک شخص یا یک حزب خاص نیست.

پیش‌تر گزارش شده بود که ترامپ در یک جلسه با مشاوران خود بحث استقرار حکومت نظامی و تغییر در نتایج انتخابات را پرسیده بود. همچنین مایکل فلین، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا که از سوی ترامپ مورد عفو قرار گرفته بود از رئیس جمهور درخواست کرده بود به منظور تغییر نتایج انتخابات از ارتش استفاده کند.

۱۰ وزیر دفاع پیشین آمریکا که این بیانیه را صادر کرده اند شامل اشتون کارتر، دیک چنی، دونالد رامسفلد، ویلیام پری، لئون پانتا، جیمز متیس، چاک هیگل، رابرت گیتس، مارک اسپر، و ویلیام کوهن است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۶۱۷۹۱۰، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
چرا اين بازي تموم نميشه؟ الان بايدن عملا هيچ كاري نميتونه بكنه با اين جفنگيات ترامپ
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین