پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۱۵۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از محور‌های سخنان مقام معظم رهبری در ۱۹ دی مسئله خنثی‌سازی تحریم‌هاست و تلاش همه دستگاه‌ها باید با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» باشد.

شعار سال:آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه پس از جلسه سران قوا که عصر امروز به میزبانی دستگاه قضا برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: از این‌که جلسات سران سه قوه زود و با فاصله کم تشکیل می‌شود خرسند هستم و بیان مشکلات مردم و طرح مسائل بین قوا به بازشدن گره‌ها و گشایش منجر می‌شود و نقطه امیدبخشی است.
 
وی افزود: امروز انتظار مردم از قوای سه‌گانه و نهادهای حکومتی این است که در اقدامات‌شان امیدآفرین باشند و گره‌گشایی کند، تا دغدغه‌هایی که نسبت به مسائل معیشتی دارند برطرف و این گره‌ها گشوده شود. هرچه اقدامات قوای تقنینی، اجرایی و قضائی به امیدآفرینی در مردم بینجامد و در دشمن یأس ایجاد کند، این مورد تأکید ماست.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: یکی از محورهای سخنان مقام معظم رهبری در 19 دی مسئله خنثی‌سازی تحریم‌هاست و تلاش همه دستگاه‌ها باید با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» باشد و باید تلاش و مجاهدت شود تا مشکلات به‌دست توانای عزیزان‌مان در حوزه‌های مختلف که نیروهای کارشناس، جوان، انقلابی، مجاهد و کارآفرین کم نداریم، برطرف شود و این عزیزان می‌توانند فعال بوده و تولید را جهش دهند و موانع تولید نیز رفع شود و یک تولیدکننده احساس کند که می‌تواند تلاش کند و کارش اثربخش باشد.
 
رئیسی تصریح کرد: این اقدامات می‌تواند به خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن تحریم منجر شود و این شدنی است. بارها گفته‌ایم که مدیران، کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که در این میدان فعالیت می‌کنند مورد پشتیبانی مردم و دستگاه‌ها هستند.
 
وی با تأکید بر اینکه باز کردن گره از زندگی مردم اهمیت دارد، تصریح کرد: معیشت و سلامت دو محور اصلی است که محور بحث امروز ما هم بود و مسئولین در تصمیم‌هایشان به این توجه داشته باشند.
 
رئیس قوه قضائیه در ادامه خاطر نشان کرد: مسئله سلامت در سازمان اداری کشور از نکاتی است که مورد توجه و انتظار مردم است و ما بر این تأکید می‌کنیم که این موضوع می‌تواند سلامت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و یک نظام سالم اداری را رقم بزند؛ در این محصول این نظام سالم اداری که روابط در آن قانون‌مند و سالم است، رفع دغدغه مردم و ایجاد امید افرایش اعتماد خواهد بود.
 
وی در پایان بیان داشت: همکاری سه قوه و نهادهای کشور تحت رهبری‌های خردمندانه رهبری حکیم و فرزانه انقلاب می‌تواند کار را به پیش ببرد و دشمن را نا امید و دوستان را امیدوار کند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی فردا ، تاریخ انتشار: 23 دی 1399  ، کدخبر: 1044888، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
قبول كنيم كه سلامت اداري در ايران بايد از زير ساخت ها و ارگان ها كوچك تا بزرگ احيا بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
نه معیشت مردم برایشان مهم است نه سلامتی .هیچ دولتی به اندازه این دولت به مردم سخت نگرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
اين موضوع كمي از دولت فراتر رفته و به دستان گره گشاي اقاي رييسي درمان ميشه و من به عملكرد ايشون ايمان دارم در اين قوه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
ما در برابر اين همه خدمتي كه اقاي رييسي داره به مردم ميكنه تعظيم ميكنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
واقعا سلامت اداري در ايران نيازمند يه كار فوق جهادي هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین