پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۴۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۹
وزیر راه و شهرسازی گفت: مصوب شد ۲۷ کیلومتر باقی مانده از محور فیروزکوه - سمنان با تعیین پیمانکار تا حداکثر ۳۰ ماه بعد از عقد قرارداد کامل شود.

شعار سال:محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در جلسه شورای حمل و نقل و مسکن استان گفت: با تلاش وسیع وزارت راه و شهرسازی لایحه بودجه تعریف و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارائه شد تا تداوم پروژه های راه و شهرسازی کشور در دستور کار قرار گیرد.
 
وی افزود: بهترین راه برای خانه‌دار کردن مردم واگذاری پلاک و زمین به مردم است که ساخت خانه به عهده خودشان باشد.
 
محمد اسلامی تصریح کرد: برای اولین بار در کشور از بازار سرمایه اعتبار لازم برای پیشبرد ساخت آزادراه حرم تا حرم انجام شد و این بزرگراه تاثیر عمیقی بر امنیت و کیفیت حمل و نقل کشور دارد.
 
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: توسعه زمین و مسکن و شهرسازی، محرومیت‌زدایی و توازن خدمات و تسریع در انجام پروژه‌هایی که در توسعه کشور تاثیر دارد سه محور مورد نظر در وزارت راه و شهر سازی است.
 
وی ادامه داد: در شرایط سختی که بودجه‌ دولت کاهش یافته و تورم‌ و افزایش قیمت‌ها توان کاری دولت را کاهش داده است سعی شد با جذب اعتبار از منابع دیگر پیشرفت پروژه‌ها متوقف نشود.
 
اسلامی اضافه کرد: با ایجاد فرصت، تامین مالی از بازار سرمایه انجام شد و برای پیشبرد پروژه‌های مربوط به راه‌ها و بزرگراه‌ها، از منابع غیردولتی بودجه تامین شد.
 
وی با اشاره به اینکه در ۲ سال اخیر تحرکات خوبی در پیشرفت پروژه‌ها اتفاق افتاد که به وضوح قابل رویت است، خاطر نشان کرد: در خصوص تامین زمین برای اقدام ملی مسکن، اختیار به استاندار سمنان واگذار می‌شود و از هر طریق ممکن این زمین‌ها تامین شود.
 
وزیر راه و شهرسازی گفت: با هماهنگی دهیاری‌ها، خانه های غیرمقاوم روستاها شناسایی و برای دریافت تسهیلات اقدام شود که در روستاها خانه‌های غیرمقاوم وجود نداشته باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  25 دی  1399  ، کدخبر: 1024487، www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
همه این ها تکمیل میشه و تنها چیزی که میمونه همون محور تهران شماله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
این وزارت راه و شهر سازی در ایران چرا در زمینه محور تهران شمال فعالیتی نمیکنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین