پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۶۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: در ۱۴۰۰ به رییس جمهور و وزیر اجاره‌ای نیاز نداریم.
شعار سال: سیدصادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان، ضمن تشکر از ارکان و جوانان حزب در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان گفت: بعد از انقلاب اولین بار است، حزبی با چنین جوانانی دور هم جمع شده است. در واقع بیش از هشتاد درصد کاستی‌ها و مدیریت ناقص در کشور، به داخل کشور باز می‌گردد.

او افزود: یادی کنیم از مرحوم هاشمی که بیشترین تماس‌ها را با ایشان داشتیم که بزرگترین خصلت ایشان شنیدن و تحمل بود در کشور ما کسی گوش شنیدن ندارد و این بزرگترین درد جامعه ماست چرا که نمی‌خواهند، درد‌های جامعه را بشنوند. خارجی‌ها همواره چشم طمع به کشورمان داشتند. کشور ما فردی مانند ماهاتیر محمد ندارد او زمانی در مالزی روی کار آمد زمانی که میرحسین موسوی در ایران نخست وزیر بود. مشکل کشور ما سوء مدیریت است. دوبی براساس عقل خردمندی ساخته شده هر چند گفته شود خارج به آن کمک کرد.
 
نباید در مسایل اقتصادی، نسخه انتزاعی تبیین کنیم

خرازی ادامه داد: در چهلمین حیات انقلابمان، بزرگترین بلیه که کشور ما با آن روبروست این است که برخی احزاب داعیه پدرخواندگی دارند. این ساخت و ساز‌های کهنه در ادبیات سیاسی جواب نمی‌دهد اگر بخواهیم نقش تاریخی مان را تبیین کنیم به پیران بگوییم ناصحان ما باشند. جوانان، امروز می‌توانند کشور را اداره کنند بزرگان کشور باید استراتژی مشخصی تبیین کنند. ما به رییس جمهور و وزیر اجاره‌ای نیاز نداریم.

او تاکید کرد: با تحریم انتخاباتی اصلاح طلبان این مجلس روی کار آمده چرا می‌خواهیم به خارج از کشور نسبت دهیم. مرحوم هاشمی با اشک و آه صحبت می‌کرد. اگر راه رستگاری می‌خواهید مشارکت باید با فهم درست و منطقی صورت بگیرد. نباید در مسایل اقتصادی، نسخه انتزاعی تبیین کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۶دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۲۰۹۶۱، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
کشور دست یه عده سیاست مدار است که این کشور رو ارث وسهم خودشون میدونند و حاضر به کنار گیری نیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
این حزب بازی ها که داره تو کشور رخ میده چ.بش رو مردم میخورن اخرش به خدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین