پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۷۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۳
با قیافه‌ای حق به جانب کل جناح‌های چپ و راست را نام برده و متهم به اقدام برای نظامی هراسی می‌کند. لیستی از نظامیان مورد احترام مردم را هم ردیف می‌کند و بعنوان ادله اثباتی بحث می‌آورد. در نهایت، تجارب ناموفق گذشته و انتخابات نادرست را بعنوان عامل تحریک مردم به گزینه درست مورد نظر خود، مورد استفاده قرار می‌دهد. از این بهتر دیگه چی می‌خوایم؟

شعار سال:استاد کلیپ ما فراموش کرده که مشکل شخصیت ها و مردم با نظامیان، مشکل با فرد نظامی یا نهاد نظامی نیست. اتفاقا سپاه از محبوبیت و سلامت منجر به مقبولیت در افکار عمومی برخوردار است. بزرگان سه گانه مورد اشاره در متن هم مورد احترام و علاقه مردم هستند.

بحث روی عقلانیت کشورداری و ضرورت پیشگیری از تمرکز قوا در یک قوه ، ترجیح عدم حضور نظامیان و امنیتی ها در اداره کشور و مواردی همانند، متمرکز است. کسی مشکلی با نهادهای نظامی و نظامی ها ندارد. ضمنا انتخاب های زندگی هم صفر و یک نیست عزیز دل.

ای کاش به همان اندازه که بفکر حضور فردی خاص می بودیم، مشتاق و متعهد به توسعه کشور، ضرورت های تمدن سازی و الزامات حرکت ها و اقدامات بینانسلی هم می شدیم.

به این واقعیت فکر کن که بخشی از زندگی شخص شما در 30 سال آینده ، ممکن است در دست طفل چندماه ماهه ای باشد که از پستان مادر شیر می خورد. حداقل عمیق تر و واقع گراتر به سلامت زندگی خودت بیندیش.

تعداد بازدید : 15


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
من نمیدونم چرا همیشه عده ای در ایران هستن که ساز مخالف بزنن به خدا که تو این شرایط حس میکنم روی کار اومدن یه نظامی میتونه شرایط رو بهبود بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
باید همه مون این نکته رو قبول داشته باشیم که نظامی ها میتونن به این وضع کشور کمک کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
این جمعیت عادت دارن همیشه افکار عمومی رو منحرف کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین