پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۲۲۱
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
اخبار غیر رسمی مدعی حضور خواهر زاده عنابستانی در نقش راننده خودروی متخلف وارد شده به خط ویژه است. افکار عمومی می‌پرسند که رفتار خارج از چارچوب این نماینده مجلس، ناشی از فشار کاری و هیجان لحظه‌ای بوده یا جزیی از شخصیت حرفه‌ای او را تشکیل می‌دهد؟ آیا مجلس و کارگروه ناظر بر رفتار نمایندگان، مکانیزمی برای راست آزمایی این موضوع پیش بینی کرده است؟

شعار سال:علی اصغر عنابستانی سیاستمدار اصولگرا متولد 1350 روستای عنابستان شهر سبزوار و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، در سال ۱۳۸۴ مسئول ستاد احمدی‌نژاد بود وی پس از غیبت چند ساله، در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نموده و بعنوان یکی از دو نفر از نمایندگان حوزه انتخابیه سبزوار، جغتای، داورزن و .. برگزیده شد. در انتخابات سال گذشته 345,524 هزار نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بودند که علی اصغر عنابستانی  با ۸۰ هزار ۲۸ رای وارد مجلس شد که نشان می دهد وی با  ۲۳.۱۶ درصد واجدان شرایط وارد مجلس شده است .

اما این روزها ، بدلیل درگیری که گفته می شود با سرباز حامد اکبری( سرباز پلیس راهور) داشته و حضور غیر قانونی اش با خودروی دناپلاس در خط ویژه ، مجددا خبرساز و مشهور شده است. شاید با قیاسی مع الفارق، شهرتی شبیه برادر هارون !

علی اصغر ، پیش از ورود به مجلس در دولت های نهم و دهم پُست های مهمی چون فرمانداری، معاون استانداری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی، استانداری چهار محال و ریاست ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در سال ۸۸ را در اختیار داشته است. کارشناس ارشد مملکت است و سابقه مدیریت اجرایی کلان دارد و .... . سوال این است که چرا این حجم ناپختگی رفتاری؟ آیا این رفتار ناشی از نوعی هیجان و فشار کاری بوده یا جزیی از شخصیت وی را از گذشته تاکنون تشکیل می دهد؟

بنا بر اطلاعات دریافتی از منابع غیر رسمی ، راننده خودروی علی اصغر عنابستانی، خواهرزاده وی یونس عنابستانی بود. برخی از اخبار غیر رسمی اشاره دارند که عنابستانی گویا بدلیل چک برگشتی و مواردی همانند مدتی ممنوع الخروج بوده است. شنیده هایی نیز در خصوص مالکیت جایگاه سوخت در جوین به گوش رسیده است. شنیده ها و شایعاتی در خصوص این نماینده که نیازمند بررسی بیشتر و افزایش دقت نظر برای اطلاع رسانی کامل تر است.

موارد فوق بنا بر رسالت رسانه در تنویر افکار عمومی منتشر شده و تا جای ممکن سعی شده است که دقت لازم در انعکاس اطلاعات صورت پذیرد. از کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان تقاضا داریم، چنانچه اطلاعات تکمیلی در این خصوص در دست دارند، برایمان ارسال نموده و همچنین در صورتی که احساس می کنند، مطالبی خارج از چارچوب و یا دور از حقیقت، بیان شده، تذکر دهند. چرا که قصد تخریب هیچ فردی و مقامی وجود نداشته و انعکاس خبر با رویکرد شفاف شدن جزئیات موضوع و چارچوب مدار تر کردن قانونی مقامات برای کاهش احتمال حوادثی همانند در آینده ، صورت گرفته است.

تعداد بازدید : 76


همین  ماجرای عجیب و جنجالی تردد غیرقانونی نماینده مجلس از خط ویژه و سیلی خوردن سرباز وظیفه راهور که با انتقادات و واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه های اجتماعی همراه شد، سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین